וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפסיכולוג בחדשות 12, ברשת מעסיקים מנטורית חדשה לעובדים

עודכן לאחרונה: 1.8.2021 / 17:30

הקורונה, המתחרים וכנראה גם הפרסומים האחרונים עושים את שלהם - וברשת החלו להעסיק מנטורית עבור עובדי החברה. במכתב שייצא לעובדים נכתב כי הפגישות עמה יהיו פרטיות, והיא "תזהה מכלול דפוסים והתנהגויות ותעצב פוקוס חדש לערוץ"

ריפוי בעיסוק: שבועיים אחרי שבחדשות 12 הביאו פסיכולוג, ברשת החלו להעסיק מנטורית. במייל שנשלח לעובדים הציג מנכ"ל החברה אבי בן טל את אילנה ברנד "מאמנת ביצועים ומנטורית בינלאומית", שתפקידה, כך עולה מהמייל, יהיה "לשפר יכולות וביצועים בעולם משתנה ותחרותי". עוד נכתב כי "הפגישות עמה יהיו פרטיות, והיא תזהה מכלול דפוסים והתנהגויות בחברה...במטרה לעצב מחדש את הפוקוס המתאים ביותר לערוץ".

השבועות האחרונים היו לא קלים עבור רשת, זאת למרות שרשמית אושרה עסקת דיסקברי אשר הכניסה לחברה 70 מיליון שקל. בפועל, מתמודדים ברשת עם הפסדים יומיומיים ברייטינג מול המתחרים בקשת בגזרת החדשות. גם פרסומים אודות חיפוש מנכ"ל חדש לחברת החדשות בוודאי לא מוסיפים למורל במסדרונות החברה.

אבי בן טל. צילום מסך, צילום מסך
אולי הקואוצ'רית תעזור. מתוך מכתב המנכ"ל לעובדים/צילום מסך, צילום מסך

בתחילת החודש פורסם בישראל היום כי גם בחדשות 12 של קשת מציעים לעובדים שירות חדש - ייעוץ פסיכולוגי. לפי הפרסום, במסגרת שירותי הפסיכולוגיה המוצעים, מוזמן כל עובד לארבעה מפגשים ראשונים על חשבון חדשות 12. בהודעה שהופצה לעובדי חברת החדשות נכתב כי "האירועי הקורונה, אסון מירון, מבצע 'שומר החומות' ואירועים נוספים, חשפו אותנו למראות קשים ולמצבים מורכבים. חלקכם גם הייתם תחת אש. אנחנו מאמינים שגם הנפש חשובה, בעיקר בימים אלו, וצריך לתת לה מקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully