וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיבור פוליטי: נתניהו יורד - לפיד עולה

6.12.2021 / 9:02

מדד "דיבור פוליטי" לנובמבר של וואלה! ברנז'ה ויפעת מחקרי מדיה: רה"מ לשעבר נתניהו יורד לראשונה למקום השלישי בגלל עליה במספר ההופעות של שר החוץ לפיד. את המקום השני מספסלי האופוזיציה כובש חבר כנסת מפתיע

השר דוד אמסלם, 11 במרץ 2019. יונתן זינדל, פלאש 90
מככב. חה"כ אמסלם/פלאש 90, יונתן זינדל
השותקים הבולטים החודש היו שר המודיעין אלעזר שטרן שאחרי אירוע המגרסה לא הופיע אפילו פעם אחת, ושרת הפנים איילת שקד שחתכה בחצי את מספר ההופעות שלה

יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר בינימין נתניהו יורד לראשונה מהמקום השני לשלישי בגלל עליה במספר ההופעות של שר החוץ יאיר לפיד וירידה בנוכחות התקשורתית שלו - כך עולה ממדד "דיבור פוליטי" לנובמבר של וואלה! ברנז'ה ויפעת מחקרי מדיה. המדד בודק את רמת הנוכחות התקשורתית של הפוליטיקאים, זאת לפי הופעות באייטמים חדשותיים.

את המקום הראשון, כמו בחודש הקודם, תופס ראש הממשלה נפתלי בנט.

עוד ברשימה: אחרי התבטאות "המכלאות", חה"כ דודי אמסלם ממנף את התהודה בשל רצף פאדיחות תקשורתיות, וכמעט ומכפיל את מספר ההופעות שלו. אמסלם מגיע למקום השני אחרי נתניהו מבין חברי האופוזיציה. גם עידית סילמן עלתה מאוד אחרי אירוע התקיפה - שייתכן ובכלל התקיים בתקשורת בלבד.

השותקים הבולטים החודש היו שר המודיעין אלעזר שטרן שאחרי אירוע המגרסה לא הופיע אפילו פעם אחת, ושרת הפנים איילת שקד שחתכה בחצי את מספר ההופעות שלה.

ומה היה הדיבור הפוליטי באוקטובר: התקציב עבר - אבל הקואליציה מאבדת גובה >>>

דיבור פוליטי. באדיבות יפעת,
20 הח"כים הבולטים/באדיבות יפעת

בגזרת המפלגות, הליכוד ממשיך להוביל, אך במקביל הקואליציה מגדילה את הפער ביחס לאופוזיציה וכרגע היחסים הם 63%-37% לטובת הקואליציה. בנוסף, נמשכת המגמה שכוללת את שתיקת בכירי הליכוד. המועמדים לרשת את נתניהו - בהם ניר ברקת, ישראל כץ ויולי אדלשטיין - כמעט ואינם מתבטאים.

עוד בוואלה!

לכלוא את השמאלנים או לא? הפאדיחה של דה מרקר

לכתבה המלאה
דיבור פוליטי - אזכורי מפלגות. באדיבות יפעת,
חלוקה לפי מפלגות/באדיבות יפעת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully