וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדות נוספת נגד אוחובסקי: "כל מפגש איתו נגמר בסקס, גם כשלא רציתי"

9.12.2021 / 16:17

עובד לשעבר במאקו העיד: "יללתי 'אני מפחד שאם אגיד לך שסקס לא על הפרק יותר, אתה לא תרצה שום קשר אליי יותר'. ואז נשלחה יד לתוך המכנסיים". בחודש שעבר נחשפו בכאן עדויות של שלושה גברים שטענו להטרדות ותקיפות מיניות מצד אוחובסקי

תחקיר כאן 11 אודות תקיפות מינית לכאורה של גל אוחובסקי כלפיי צעירים/כאן 11

עדות נוספת נגד גל אוחובסקי התפרסמה במאקו מצד אדם בשם גיא אימרמן, שעבד באתר במשך מספר חודשים ובשנתיים האחרונות גר בסיאטל. אוחובסקי כתב באתר עד שפרצה הפרשה, במסגרתה פורסמו שלוש עדויות בתחקיר כאן 11 של מיכל רבינוביץ ועמרי פיינשטיין בהם גברים טענו להטרדות ותקיפות מיניות מצדו, ובעקבות כך נפתחה חקירה במשטרה.

בעדותו, מספר אימרמן כי בשנת 2018 פנה אליו אוחובסקי תחת פרופיל אנונימי בגריינדר, והם שכבו. לאחר מכן אוחובסקי רצה שיבוא אליו שוב. "הוא אמר לי שאם אדבוק בקשר שלי איתו הוא ייקח אותי כל הדרך למעלה", טוען אימרמן. לאחר מכן ישבו יחד בבית קפה ואוחובסקי שיתף אותו בפרויקטים עליו עבד. בהמשך ביקש אוחובסקי להיפגש איתו שוב בדירה של חבר שנמצא בחו"ל. "באותה התקופה כבר עבדתי איתו על דברים, ואני זוכר שנורא רציתי שנסיים כבר עם הסקס ונגיע לחלק המקצועי, כי בשום שלב - שום שלב ביחסים - לא נמשכתי אליו פיזית. נמשכתי למה שהוא ייצג".

בהמשך, מספר אימרמן, אוחובסקי הציע להמליץ עליו לעבודה במאקו, כעוזר אישי של העורך הראשי של האתר. "אני אסדר לך ראיון ואני מכיר אותך ואתה תעבור את הראיון בקלות ותוך שנה תהיה בתפקיד בכיר שם. ואני גם עובד שם אז נוכל להיפגש יותר", אמר לו אוחובסקי לדבריו. "ואז, חמש דקות אחרי זה, הוא אומר לי: 'זה כל כך מחרמן אותי, בוא נעצור בצד ונביא ביד'. הרגשתי את העקיצה הקטנה הזאת בלב, שזה בכלל לא מה שהייתי רוצה לעשות איתו כרגע, אבל לא באמת הייתה שאלה. הקריירה שלי מוטלת פה על הכף, ברור שנעצור בצד ונביא ביד".

לאחר שהתחיל לעבוד במאקו, התכוון לטוס לברצלונה, ואוחובסקי הזמין אותו לבוא קודם אליו לפריז בה שהה. "כשהגעתי לשם והוא פתח את הדלת, מיד התחלתי לבכות. הוא שאל מה קרה ובקושי הצלחתי לענות ברהיטות. יללתי: 'אני מפחד שאם אני אגיד לך שסקס לא על הפרק יותר, אתה לא תרצה שום קשר אליי יותר'. בכיתי לתוך זרועותיו והוא ניחם אותי ואמר שהכל יהיה בסדר. ישבנו על הספה, ואז מחיבוק זה הפך לנשיקות על הצוואר וליד שנשלחה לתוך המכנסיים. אמרתי לעצמי מתוך הבכי: 'אוקיי, בוא נשקול את האופציות. ניסיתי להיות הכי כן ודרמטי עם דמעות והכל, אבל כנראה שזה לא היה מספיק כדי להעביר את הנקודה. ניסיתי ולא עבד. מה אני אהרוס הכל עכשיו?' (...) אז אוקיי, בוא נגמור מהר ונמשיך הלאה".

גל אוחובסקי. ראובן קסטרו
גל אוחובסקי/ראובן קסטרו

לאחר שעזב את מאקו, מספר אימרמן, היה בדיכאון במשך חצי שנה. בהמשך עזב את הארץ לסיאטל. "לפני שנה, באחד הביקורים, הגעתי לארץ עם גב תפוס ישר לבידוד. גל בא לבקר אותי והסברתי שאני קצת משותק בגלל הגב והצוואר, אז הוא הביא לי משככי כאבים ואמר 'יאללה, נו, עד שהגעת לבקר, כמה התגעגעתי. בוא תשכב, אתה לא צריך לזוז', וישב עליי. בזמנו לא הבנתי שגם אם אני בתפקיד החודר, אני יכול להיות מנוצל". לאחר מכן עבר ניתוח שהשאיר אותו עם תפרים בגב ושכר דירה כדי להחלים. "יומיים אחרי הניתוח גל שוב בא לבקר, הגיע עם שקית ובתוכה חומר סיכה וקונדומים. ראיתי את זה ובהתחלה צחקתי. אמרתי לו שאני חושב שזה לא רעיון טוב, כי אם אני אזוז התפרים יכולים להיפתח. נשמע לי מופרך שאני צריך בכלל להסביר את זה. הוא אמר שהכל בסדר ושאני לא צריך לעשות כלום, הוא פשוט יישב עליי. שוב נכנסתי למצב של שיקול דעת מהיר: האם לעשות מזה ביג דיל? הרי הוא גם הביא לי משככי כאבים שהייתי ממש צריך. אז אמרתי: 'יאללה, נגמור עם זה, גם ככה אני לא ארגיש שום דבר בגלל משככי הכאבים'".

אימרמן מספר עוד כי לאחר שהתפוצצה הפרשה, כשהוא במקרה בארץ, היה אחד האנשים שהתגייסו לעזור לאוחובסקי אבל לאחר פירסום העדויות התחיל "להרגיש בחילה", ובתשובה לשאלת חבר "שכבת איתו גם כשלא רצית?" - ענה "כן". "זה לא שאמרתי לא, אבל אני יכול להגיד שבכל הפעמים שנפגשתי עם גל ואמרתי לו שאני מעדיף שסקס לא יהיה יותר על הפרק, בכל אחת מהפעמים האלה זה כן נגמר בסקס", אמר לדבריו לחברו. עוד סיפר כי סבל במשך ימים מהתקפי חרדה, הלך לפסיכולוג וחווה תסמונת דחק פוסט טראומטית. "פסיכולוג שהלכתי אליו בעבר אמר לי שהוא יודע להגיד היום באופן נחרץ שאני נפגעתי מינית ונוצלתי על ידי גל. ושגם אם הרווחתי מזה דברים וגם אם זה לא נראה לי ביג דיל בזמנו, עצם התסמינים הפיזיולוגיים שלי מצביעים על הצפה של חוויות טראומטיות", טען אימרמן.

עדותו של אימרמן פורסמה בראשית של מאקו. לפני עדותו נכתב מטעם האתר: "אנחנו במאקו לא ידענו מה עבר על אימרמן באותו זמן. כשהוא בחר לספר אצלנו את הסיפור שלו, הופתענו, הזדעזענו וחשנו אמפתיה גדולה. לכן, למרות מורכבות הסיטואציה, החלטנו לפרסם כלשונם את הדברים שכתב, קשים לקריאה ככל שיהיו".

אוחובסקי מסר בתגובה למאקו: "גיא אימרמן היה בן בית במשפחתנו. גיא היה חבר ושותף לחוויות החיים, ולנושאים הרגישים שיש בין אדם לחברו. מעולם לא ביטא דבר מהדברים העולים בטור ואני עצוב וכואב לשמוע זאת. במסעות השיימינג הכל מותר כך מסתבר, וגם לבן בית, חבר ושותף סוד מותר לבטא את תחושותיו. אין לי אלא להביע את כאבי וצערי על כך שהדברים נודעים לי לראשונה ממנו בהפתעה דרך התקשורת".

עוד בוואלה!

הלוביסט והמהומה: מדוע בחדשות 12 התעלמו מהסיפור הכלכלי המרכזי שאירע בכנסת?

לכתבה המלאה
גל אוחובסקי. ראובן קסטרו
גל אוחובסקי/ראובן קסטרו

הפרשה התפוצצה לראשונה לפני כחודש בכאן 11 בתחקיר של מיכל רבינוביץ ועמרי פיינשטיין. העיתונאים חשפו שלוש עדויות של גברים שלטענתם אוחובסקי הטריד ותקף אותם מינית לכאורה. במקרה הראשון שפורסם נטען כי אוחובסקי כפה את עצמו במהלך מפגש מיני עם אדם מהקהילה הגאה, הפעיל כוח פיזי והתעלם מבקשות להפסיק. במקרה שני נטען כי כפה עצמו על אדם אחר במהלך פגישת עבודה.

במקרה השלישי, נטען כי לפני 14 שנה תקף אוחובסקי מטפל הוליסטי. אותו אדם אף הגיש תלונה במשטרה. ביום שני אוחובסקי נחקר במשטרת תל אביב בחשד לעבירות מין, לאחר שחוקרים הגיעו לביתו וביקשו ממנו להתייצב בתחנה. בחקירתו, כך פורסם, טען אוחובסקי כי הדברים המתוארים לא עוברים את הרף הפלילי. לאחר כחמש שעות חקירה שוחרר לביתו בערבות. בחדשות 12 פורסם כי בידי החוקרים שמות של גברים נוספים שתיארו הטרדות ועבירות מין לכאורה של אוחובסקי אבל הם עד עכשיו לא הסכימו להגיש תלונה, ועוד פירסמו שהתיק צפוי להיגנז מחוסר ראיות המעידות על עבירה פלילית.

לאחר פרסום התחקיר בכאן 11, במאקו הודיעו כי יפסיק לכתוב את טורו השבועי באתר עד לבירור הטענות נגדו. בנוסף, אוחובסקי הודיע על התפטרותו מתפקיד נשיא "איגי", ארגון הנוער הגאה בישראל. בוואלה! ברנז'ה פורסם כי אוחובסקי שכר את שירותיו של היחצ"ן רונן צור להתמודד עם הפרסום.

מטעמו של אוחובסקי נמסר בתחילת השבוע: "כפי שהודענו מהרגע הראשון, גל אוחובסקי יעמיד את עצמו וישתף פעולה באופן מלא עם כל תהליך בירור. מלוא התמונה תוכיח שלא בוצעה עבירה ולא נחצה הגבול הפלילי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully