וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלבד נתניהו, יש רק ח"כ אחד מהאופוזיציה שהצליח להתברג לדירוג עשרת הפוליטיקאים המסוקרים בישראל

עודכן לאחרונה: 17.1.2022 / 21:53

מדד "דיבור פוליטי" לשנת 2021 של וואלה! ברנז'ה ויפעת מחקרי מדיה: יו"ר האופוזיציה נתניהו יורד לראשונה מזה שנים למקום השני במספר ההופעות התקשורתיות, ואת המקום החמישי - הרבה לפני שרים מרכזיים בממשלה - כובש ח"כ שלא ממש בוחל בפרובוקציות

הנתונים השנה מעט מורכבים כיוון שמדובר על שתי ממשלות במהלכה ומרבית האישים שמופיעים ברשימה כיהנו כשרים או חברי אופוזיציה במהלך השנה

יפעת מחקרי מדיה בחנה עבור וואלה! ברנז'ה את היקף ההופעות בתקשורת של חברי כנסת ושרים במהלך שנת 2021.

הנתונים השנה מעט מורכבים כיוון שמדובר על שתי ממשלות במהלכה ומרבית האישים שמופיעים ברשימה כיהנו כשרים או חברי אופוזיציה במהלך השנה.

בכל מקרה, לראשונה מזה שנים, נתניהו - כפי שכבר עלה מהמדדים החודשיים שפרסמנו כאן - כצפוי מאבד את המקום הראשון במספר ההופעות (הופעות הן כל פעם שהצופה/מאזין ראה/שמע את השר מדבר בקולו - ראיונות, סינקים ומסיבות עיתונאים במדיה המשודרת (טלוויזיה ורדיו) וללא אזכורים אחרים). לנעליו נכנס רה"מ נפתלי בנט, אם כי בפער קטן ביותר, בוודאי מכפי שהיה מצופה.

ומה היה הדיבור הפוליטי בדצמבר: נתניהו יורד - לפיד עולה >>>

הח"כים הבולטים. יפעת מחקרי מדיה, צילום מסך
הח"כים הבולטים/צילום מסך, יפעת מחקרי מדיה

את המקומות 3-11 תופסים שרי הממשלה שבאופן טבעי מקבלים החלטות ולכן זוכים לזמן מסך, זאת למעט חריג אחד - את המשבצת של המקום החמישי, עם 1402 הופעות תופס ח"כ איתמר בן גביר ממפלגת הציונות הדתית. הסיבות לכך הן רבות - ראשית סירובו התקיף לשבת תחת ממשלה אחת עם רע"מ גם במחיר של אובדן השלטון לימין, אחר כך האירועים שהובילו ל"שומר החומות" - ולאחר מכן שורת פרובוקציות, האחרונה בהן התקרית עם המאבטח בחניון.

פקטור נוסף אותו ניתן ללמוד משהו מהדירוג בה הוא שחברי הכנסת מהליכוד - המפלגה הגדולה בכנסת - באים לידי ביטוי באופן קטן יחסית לייצוג שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully