וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפך בישראל היום הושלם: פרטים בעמוד 9

עודכן לאחרונה: 20.2.2022 / 13:00

לוואלה! ברנז'ה נודע כי ברוך רון, עורך מוסף שישיבת של ישראל היום ואחד מהוותיקים בו, הודיע לעובדיו כי גם הוא יסיים את עבודתו. בעיתון לא מגיבים. ובינתיים, גם מעל דפי העיתון נותנים גט כריתות רשמי לנתניהו

פחות מחודש לאחר חשיפת וואלה! ברנז'ה אודות הדחת עורך ישראל היום בועז ביסמוט, נראה כי המהפך שמבצעת בו הבעלים מרים אדלסון עומד לקראת השלמה.

כזכור, בשבוע שעבר נודע כי גם יד ימינו של ביסמוט, סגנו וראש מערכת החדשות בעיתון אריאל שמידברג - סיים את עבודתו ויוחלף בידי עורך אתר ערוץ הספורט אורי דגון. מינוי דגון, שהתבטא לא אחת נגד ראש הממשלה נתניהו, ואף זכה לגינויים על ידי משפחתו ומקורביו, מסמן אף הוא את הקו החדש בעיתון - "ביביזם" כבר אינו תנאי הכרחי לעבודה בשדרה הניהולית בו, וספק אם תנאי בכלל.

כעת, לוואלה! ברנז'ה נודע כי גם עורך מוסף שישיבת של העיתון וסגנו של ביסמוט ברוך רון הודיע השבוע למספר עובדים כי גם הוא יסיים את עבודתו בקרוב. יצוין כי רון והעיתון לא מגיבים.

שער ישראל היום הבוקר 26 ביולי 2017. ראובן קסטרו
שער ישראל היום הבוקר 26 ביולי 2017/ראובן קסטרו

ברוך רון נחשב לאחד העורכים הוותיקים והבכירים בישראל היום ועזיבתו היא נקודת מפנה של ממש, במובנים רבים - משמעותית יותר מזו של עזיבת ביסמוט. הוא נמנה על צוות ההקמה של ישראל היום ב-2007 ועובד בו מיומו הראשון. ולמרות כל אלו אינו נחשב ל"ביביסט" אדוק.

את דרכו העיתונאית החל ככתב צבאי בעיתון "במחנה", ועם שחרורו עבר לעריכת חדשות בידיעות אחרונות. בהמשך שימש ארבע שנים כראש דסק החדשות של הארץ ושלוש שנים כראש הדסק וכעורך מוספים בידיעות אחרונות. לאחר מכן התמנה לרכז הכתבים בחדשות עשר.

בתוך כך, נראה כי בשבוע שעבר נגזר סופית גט הכריתות שהעניק העיתון לנתניהו, כאשר יממה לאחר ההפגנה עבורו בכיכר הבימה ממנה נעדר, הופיעה בעמוד 9 ידיעה שקשה להאמין שהיתה מופיע באופן כזה בעיתן מאז היווסדו. "הקוסם הבטיח לשלוף שפן - אבל ברגע האמת לא הגיע" - הייתה כותרתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully