וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובלנץ נפרד: "יום עצוב עבורי, הדמעות זולגות מעצמן וחונקות את הגרון"

עודכן לאחרונה: 31.5.2022 / 20:49

"הקמנו תשתית איתנה של שידור ציבורי מעולה והמקום הזה אינו זקוק לאף פרסונה ספציפית כדי לשרוד ולפרוח", כתב מנכ"ל התאגיד המודח לעובדים. בתוך כך, לרשימת המתמודדים על תפקידו שנחשפה בתחילת השבוע בוואלה! ברנז'ה מצטרף שם נוסף

"לא כך חשבתי שזה יסתיים אבל שום דבר לא היה סביר והגיוני בשבע השנים האחרונות אז רק מתבקש שגם הסוף יהיה קיצוני"

"שבע שנים מטורללות, מטלטלות ובלתי צפויות עברו עלינו כאן. בשבוע הראשון באוויר נקלטו 450 עובדים של רשות השידור, ומאות נוספים, הישמשנו אולפנים חדשים ותפעלנו בראשונה מערכות שידור וטכנולוגיה. ומאז כאן בהקמה ואחר כך כאן בהרצה, וכמה וכמה מערכות בחירות, ומערכות ביטחוניות והצטרפות הטלוויזיה החינוכית, מגיפה עולמית על סגריה ואירוויזיון שהפקנו ללא כל תמיכה מממשלתית", כך כותב היום (שלישי) מנכ"ל תאגיד השידור המודח אלדד קובלנץ לעובדי התאגיד.

כזכור, בסוף השבוע דחה בית הדין לעבודה את בקשת קובלנץ לצו מניעה שיעכב את פיטוריו, ויממה לאחר מכן הודיעה מועצת התאגיד על סיום תפקידו, לאחר שכבר הוחלט לפני מספר שבועות על הדחתו.

במייל פרידה ארוך ששלח הוא מוסיף וכותב: "אני גאה במה שהשגנו, כל עובדי, יוצרי ומנהלי תאגיד השידור הישראלי בשבע השנים האחרונות. חצי מיליון ישראלים צפו בתוך יממה בפרקי הבכורה של העונה השנייה של "טהרן" רק בדיגיטל, כאן רשת ב הפכה לתחנת האקטואליה הטובה והמאוזנת בישראל וכאן ג' הפכה לפסקול הכי ישראלי והכי מוצלח על הסקאלה. מיליונים צפו בסרטוני "דוקותיים" וב"סליחה על השאלה" והאזינו להסכתי מופת כמו "שיר אחד" ו"חיות כיס". ילדים צפו עשרות מיליוני פעם, שוב ושוב, בסדרות איכות כמו "שקשוקה", "כראמל" ו"ילדי בית העץ" של כאן חינוכית. הקמנו את חטיבת החדשות הגדולה, הטובה, המגוונת והאובייקטיבית ביותר.

"הפקנו את האירוויזיון הכי טוב בהיסטוריה, זכינו בפרסי אמי ופרסים בקאן ואנחנו שולטים בפרסי האקדמיה לטלוויזיה ובכל פסטיבלי הדוקו בעברית ובערבית. אך ההישג הגדול ביותר שלנו בחמש השנים האחרונות, הוא שהשגנו את אמון ואהבת הציבור הישראלי. אפשר להגיד בביטחון, שהרפורמה להקמת גוף שידור ציבורי חדש היא מהרפורמות היחידות בתולדות המדינה שצלחו.

"זה יום מאוד עצוב עבורי, הדמעות זולגות מעצמן וחונקות את הגרון. לא כך חשבתי שזה יסתיים אבל שום דבר לא היה סביר והגיוני בשבע השנים האחרונות אז רק מתבקש שגם הסוף יהיה קיצוני. הקמנו תשתית איתנה של שידור ציבורי מעולה והמקום הזה אינו זקוק לאף פרסונה ספציפית כדי לשרוד ולפרוח".

אלדד קובלנץ, מנכ"ל תאגיד השידור כאן. ראובן קסטרו
אלדד קובלנץ, מנכ"ל תאגיד השידור כאן/ראובן קסטרו

בתוך כך, מתחמם המירוץ לתפקיד יורשו של קובלנץ, ולרשימת המועמדים הפוטנציאליים שנחשפה בתחילת השבוע בוואלה! ברנז'ה מצטרף גם שמה של יו"ר הרשות השנייה לשעבר יוליה שמאלוב ברקוביץ'. הנה דברים שאמרה בהקשר זה לפני מספר חודשים בראיון מיוחד.

כזכור, בין השמות המככבים ברשימה, כשבשלב זה לא ברור עדיין אם יגישו את מועמדותם, נמצאים חבר מועצת התאגיד יונה ויזנטל ומנכ"ל חדשות 13 לשעבר גולן יוכפז. שמות נוספים שעלו הם של יו"ר הרשות למעמד האישה לשעבר אוה מדז'יבוז, לשעבר יו"ר מועצת הכבלים והלווין וכיום נציגת ציבור בדירקטוריון רשת 13 ד"ר יפעת בן חי שגב ואחרים. יצוין כי פרסומים אודות מועמדותה של מנכ"לית HOT8 רינת קליין הוכחשו על ידיה בימים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully