וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת 12 נערכת לפסטיבל הפורמטים הבינ"ל; רשת 13 לא במגרש

עודכן לאחרונה: 13.10.2022 / 13:52

קשת אינטרנשיונל תציג למעלה מ-20 כותרי דרמה, דוקו ופורמטים בפסטיבל הטלוויזיה מיפקום שייפתח בקאן בשבוע הבא, חלקם טרם שודרו בישראל. גם ארמוזה יציג פורמטים חדשים, אחד מהם כבר שבר את שיאי הרייטינג בנורבגיה. וגם, ההימור של סמנכ"ל רשת הפורש עמי גלאם

בין היתר תציג KI את הספין אוף החדש של BBC ל"פלפלים צהובים" - Ralph & Katie, זאת לאחר שלוש עונות של The A Word, הגרסה הבריטית המצליחה לדרמה של קשת

בשבוע הבא ייערך פסטיבל הטלוויזיה הבינלאומי מיפקום בקאן שבצרפת, ותעשיית הטלוויזיה הישראלית נערכת. הנציגות הישראלית החזקה והבולטת ביותר בפסטיבל תהיה כצפוי של קשת אינטרנשיונל, זרוע ההפצה וההפקה הבינלאומית של קשת, שתציג את קטלוג הסתיו שלה, הכולל תכני מקור ישראלים ותכנים של קשת 12 (כמו "הקינוח המושלם" ששודרה בזמן המונדיאל וזכתה להצלחה בישראל) לצד תכנים מטריטוריות כמו אנגליה, פורטוגל ודרום אפריקה.

מהמתחרה רשת 13 נמסר כי השנה לא יוצגו פורמטים שלהם בזירה הבינ"ל.

בין היתר תציג KI את הספין אוף החדש של BBC ל"פלפלים צהובים" - Ralph & Katie, זאת לאחר שלוש עונות של The A Word, הגרסה הבריטית המצליחה לדרמה של קשת. מדובר בסדרה על סיפור אהבתם של ראלף וקייטי - זוג מהסדרה עם תסמונת דאון. הסדרה הופקה בקו פרודוקציה עם Keshet Productions.

בנוסף, בקשת יציגו את My Name Is Reeva - סדרת דוקו-פשע (true crime) ששודרה לאחרונה בערוץ MNET בדרום אפריקה, על סיפור הרצח השנוי במחלוקת של הדוגמנית ריבה סטינקאמפ על ידי האצן קטוע הרגליים אוסקר פיסטוריוס; ואת Äntligen! - "שטוקהולם" בגרסתה השבדית; אדפטציה מקומית שנייה (אחרי גרמניה) לדרמה הקומית "שטוקהולם" של קשת וכאן שיצרה נעה ידלין.

פורמטים נוספים שקשת תנסה לשווק לעולם הם How to Dad - סדרה קומית שפותחה בקשת, הופקה בגרמנית ועלתה לשידור בערוץ ARD הגרמני. הסדרה עוסקת בארבעה אבות, שמחכים במסדרון בזמן שהבנות שלהן נמצאות בחוג הריקוד. את הפורמט הפיק יואב גרוס ויצר ערן בן יעקב; ואת "לאהוב את אמא שלי" - פורמט דייטים מקורי של קשת 12, שטרם שודר. במסגרת הפיילוט, השחקנית נלי תגר מחפשת לאמא שלה שידוך לפרק ב' ומציגה במקביל את היחסים בין שתיהן. את הפורמט הפיקה "קומא".

How to Dad - סדרה קומית שפותחה בקשת. יח"צ,
How to Dad - סדרה קומית שפותחה בקשת/יח"צ

הכניסה מוגבלת לגילאי 65+

הפורמט The Fittest Pensioner שודר בערוץ המסחרי המוביל בנורבגיה (TV2) ושברה את כל שיאי רייטינג, ובמיוחד של קהלים צעירים

יצואנית פורמטים ישראלית בולטת נוספת היא ארמוזה פורמטס, שבשנת 2019 הפכה לחלק מקבוצת ITV הבריטית ובתוך כך לבעלת הזיכיון להפיק בפועל את כל הפורמטים של ITV בישראל. ארמוזה יוצאת ליריד בקאן כשבאמתחתה ארבעה פורמטים חדשים שלכולם מכנה משותף אחד: התא המשפחתי. כל פורמט חוקר אספקט אחר במשפחה: זקני השבט הפנסיונרים, מוסד ההורות על כל מורכבותו ואפילו חיות המחמד.

בין היתר תציג ארמוזה את The Fittest Pensioner - תוכנית ראליטי בה המתחרים הם פנסיונרים מעל גיל 65. הפורמט מבוסס על 10 פנסיונרים בריאים, חזקים ובכושר טוב שנכנסים לגור בבית אחד ומתחרים ביניהם בשלל אתגרים מנטליים ופיזיים. לכולם מטרה אחת: להציג את הביצוע הטוב ביותר ולזכות בפרס הגדול. הפורמט שודר בערוץ המסחרי המוביל בנורבגיה (TV2) ושברה את כל שיאי רייטינג, ובמיוחד של קהלים צעירים.

פורמט נוסף הוא The Extra Mile - המוגדרת בארמוזה כ"תכנית ראליטי משנה חיים המעניקה הזדמנות חד פעמית לכל הילדים להורים גרושים". בפועל, מדובר ב-10 זוגות של הורים גרושים המתאחדים אחרי שנים כדי לבחון האם הם מסוגלים לשחרר את משקעי העבר ולעבוד יחד כצוות ולזכות בפרס הגדול עבור ילדיהם. מאחורי הפורמט עומד שם מפתיע - עמי גלאם, עד לאחרונה סמנכ"ל התוכן של רשת 13, אשר עזב על רקע שינויים שעוברת הנהלת רשת. גלאם מסר לוואלה! ברנז'ה: "אני שמח לשתף פעולה עם ארמוזה פורמטס בהפצת הפורמט שלנו בעולם שזוכה להתעניינות מחודשת מצד גורמים בינלאומיים וכעת בארמוזה יחד עם סטודיו גלאם פיתחנו וחידשנו את הפורמט שיתאים לשוק הבינלאומי המשתנה" .

עוד בוואלה!

עזיבה נוספת בצמרת קשת: אלון שטרוזמן, מנכ"ל קשת אינטרנשיונל מסיים את תפקידו

לכתבה המלאה
״הישרדות״, גרסת הפנסיונרים. יח"צ,
״הישרדות״, גרסת הפנסיונרים/יח"צ

פיתוח מקורי נוסף של ארמוזה שיוצג במיפקום ומנסה לפצח את הדור הבא של הריאליטי הוא הפורמט Pet Detectives - "בלשי החיות". הפורמט מבוסס על משלחת בלשים מומחים במטרה לחקור ולפענח את המקרים ולהשיב את חיות המחמד שאבדו לבעליהם. הפורמט מבוסס על מגמה עולמית בה פועלים בשטח צוות בלשי המתמחים באיתור חיות מחמד. הפורמט מבית בונדי ביץ'מאוסטרליה, היה אחד הבולטים השנה בתחרות FORMAGINATION מיסודה של ארמוזה פורמטס.

אבי ארמוזה, מנכ"ל ארמוזה פורמטס אמר לוואלה! ברנז'ה: "אנו מגיעים השנה למיפקום עם פורמטים דינמיים ויצירתיים הפונים לכל המשפחה. בין אם מדובר בפורמט שמציב נקודת מבט חדשה על הורות, תחרות ריאליטי בין קבוצת פנסיונרים שמוכיחים לכולם שגיל הוא לא פקטור או יציאה למסע מטלטל למציאת בני המשפחה האהובים באמת- חיות המחמד שלנו. אנו בטוחים שבעולם רווי פלטפרומות שדורש תוכן טוב - הפורמטים החדשים שלנו ימצאו בית בקלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully