וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת 13: גם עמי גלאם, סמנכ"ל התכניות יסיים את תפקידו

עודכן לאחרונה: 1.5.2022 / 17:06

אחרי עזיבת המנכ"ל אבי בן טל והורדת "מדד ישראל" מהאוויר, מגיע המהלך הבא ברשת 13 עם עזיבת האחראי על לוח השידורים של הערוץ. גלאם צפוי לעזוב את החברה בעוד כחודשיים, לאחר כשנתיים וחצי בתפקיד

בפועל, העונות האחרונות של "האח הגדול" ו"הישרדות", מותגי עוגן של רשת, סיפקו נתוני צפייה מאכזבים לערוץ ו"המסעדה הבאה" שפיתח גלאם נכשלה במבחן הרייטינג

עמי גלאם, סמנכ"ל התכניות של רשת 13, יסיים את תפקידו - כך מודיעה היום (ראשון) רשת 13. גלאם צפוי לעזוב את החברה בעוד כחודשיים, לאחר כשנתיים וחצי בתפקיד. זו הקדנציה השנייה של גלאם ברשת 13, כאשר הוא עזב את רשת במיזוג רשת - עשר, אבל נשאר כפרויקטור של "האח הגדול", והתבקש לחזור לפני שנתיים וחודשיים.

בהודעת החברה נכתב כי "עם חזרתו לרשת 13 בחודש מרץ 2020, גלאם נמנה עם הצוות שהוביל את החברה להבראה כלכלית, תוך קבלת החלטות מורכבות ומאתגרות הנוגעות לתוכן המשודר בערוץ. על אף האסטרטגיה הכלכלית הרזה של רשת 13 בתקופת הזמן הזו, גלאם הוביל את לוח השידורים של הערוץ ואפשר הפקת ושידור מותגי טלוויזיה פופולריים, בהם "האח הגדול", "הישרדות", "אבודים", "בלאק ספייס" - שנמכרה לנטפליקס, "משחקי השף", "המקור", "המסעדה הבאה" - שנמכרה לאחרונה לתאגיד התקשורת "פרימנטל" לטובת הפצה בינ"ל, ו"שנות ה90" ו"אהבה חדשה" שמשודרות בהצלחה בימים אלה".

בפועל, העונות האחרונות של "האח הגדול" ו"הישרדות", מותגי עוגן של רשת, סיפקו נתוני צפייה מאכזבים לערוץ ו"המסעדה הבאה" שפיתח גלאם נכשלה במבחן הרייטינג.

בנוסף, בשבוע שעבר נודע כי גם התוכנית "מדד ישראל" של רשת תרד מלוח השידורים חודשיים בלבד לאחר שעלתה - אף היא בשל נתוני צפייה נמוכים.

לפני כחודשיים הודיעה רשת 13 כי מנכ"ל החברה אבי בן טל ביקש מדירקטוריון רשת 13 לסיים את תפקידו כמנכ"ל. הדירקטוריון קיבל את בקשתו. עזיבתו של בן טל הייתה צפויה, זאת בשל חילוקי דעות עם דירקטוריון החברה וכשברקע נתוני צפייה מדשדשים. בחברה הוחלט להטיל על חברת איתור הבכירים הבינ"ל סוואנה את מלאכת איתור המנכ"ל הבא, ויו"ר רשת 13 מינה את יורם אלטמן אלדר לממלא מקום המנכ"ל הזמני.

עמי גלאם. יונתן גלאם,
עמי גלאם/יונתן גלאם

יורם אלטמן אלדר, מנכ"ל רשת 13: "עמי הוא מהמנהלים המובילים של רשת 13, שפעל ימים כלילות כדי להבטיח את המשך הפעילות של הערוץ באחת התקופות המורכבות והמאתגרות ביותר מאז הוקם. קיבלתי בהבנה את החלטתו של עמי לעזוב את התפקיד ואני מאחל לו הצלחה רבה המשך הדרך".

עמי גלאם מסר בתגובה: "החלטתי לסיים את תפקידי כסמנכ"ל התכניות של רשת 13, אותו מילאתי בתקופה המורכבת ביותר שידעה החברה מאז נוסדה. אני רוצה להודות ליו"ר נדב טופולסקי, ולאבי בן טל על האמון, החברות והדרך המשותפת. תודה גדולה והצלחה רבה בהמשך לחברים בחברה, לטאלנטים המצויינים של הערוץ, ליוצרים ולחברות ההפקה. תודה אחרונה לכל חברי מחלקת התכניות של רשת 13, שהסתערו איתי על כל אתגר, גם כשנדמה היה שבלתי אפשרי להשיג אותו. בהזדמנות זו, אני מאחל בהצלחה למנכ"ל יורם אלטמן אלדר, שמביא איתו רוח רעננה וכוונות טובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully