וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות מחודשיים אחרי שעלתה: "מדד ישראל" עם אברי גלעד תרד מהאוויר

עודכן לאחרונה: 27.4.2022 / 16:46

לאחר שהובילה לשפל צפייה ברצועה של לפני החדשות, החליט מנכ"ל הערוץ הנכנס יורם אלטמן להוריד את התוכנית מהאוויר. גלעד עצמו הכחיש השבוע בפני וואלה! ברנז'ה את הדברים

חודשיים בלבד מאז שעלתה לאוויר, התוכנית "מדד ישראל" של אברי גלעד תרד, זאת בעקבות נתוני הצפייה הנמוכים שלה. כבר לפני חודש נחשף בוואלה! ברנז'ה כי בערוץ רשת 13 לא ממש שבעי רצון מהתוכנית, וזאת בלשון המעטה. התוכנית עלתה לראשונה ב-6/3 כחלק מניסיון להעלות את אחוזי הצפייה ברצועת הפרה-פריים שכונתה "לפני החדשות" ואשר סובלת מנחיתות רבת שנים בהיקפי הצפייה מול "תוכנית חיסכון" של חדשות 12.

הרצועה עברה לא מעט גלגולים ומאופיינת בחוסר יציבות, כאשר מאז המיזוג עם ערוץ עשר הספיקו להנחות אותה לא מעט מגישים. הראשון היה אודי סגל, וכאשר סגל עבר להגשת המהדורה - הילה קורח החליפה אותו ברצועה, שהופקה אז, נזכיר, ע"י חברת ההפקות MVM. כשקורח יצאה לשנת ההתמחות הרפואית שלה, עברה הרצועה להפקת החדשות ואז החלה להגיש אותה מירי מיכאלי, ואחריה מגישים מתחלפים - בזמן חופשת הלידה. ממוצע "לפני החדשות" בהגשת קורח עמד אז על 5.8% צפייה. "מדד ישראל" מופקת כיום ע"י MVM, אחרי תקופה של כמעט שנה בה הרצועה הייתה בהפקת החדשות.

מדד ישראל עם אברי גלעד. רשת 13, צילום מסך
מדד ישראל עם אברי גלעד/צילום מסך, רשת 13

לפני מספר חודשים, לאחרי דעיכה הדרגתית של נתוני הצפייה בבוקר ורצון לרענן את הרצועה של לפני החדשות תוך הצעת אלטרנטיבה, הוחלט להעביר את גלעד לשעות הערב ולפתח יחד איתו פורמט חדש. במקביל, לתוכנית הבוקר שובצו להגשה משולשת צביקה הדר, מירי מיכאלי ורותם ישראל - במהלך שגם הוא טרם ממש הוכיח את עצמו, לפחות במדד הרייטינג.

הרעיון מאחורי "מדד ישראל" מבוסס על עיקרון ה"סקנד סקרין". המטרה: לגרום לצופים לראות את השידורים יחד עם הטלפון או הטאבלט ולהפעיל אותם בשידור חי, ובכך למנוע מהם לבחור בשיטה הפופולרית של "צפייה נדחית" שמאפשרת להריץ את הפרסומות. היריבה הגדולה קשת 12, למשל, הצליחה בגדול בשיטה הזאת עם התוכנית "הכוכב הבא" שמאפשרת לצופים בבית להצביע למתמודדים תוך כדי הביצועים.

עוד בוואלה!

חודש למעבר של אברי גלעד לערב - וברשת 13 מתגבשת ההבנה שדרוש שינוי מידי

לכתבה המלאה

גלעד עצמו הכחיש השבוע בפני וואלה! ברנז'ה כי בערוץ החליטו להורידו מהאוויר, תוך הצעת תוכניות חלופיות. מרשת 13 נמסר בתגובה: "אברי הוא מהטאלנטים החשובים והבולטים של הערוץ, וכבר התחלנו לעבוד יחדיו על פיתוח תכניות חדשות בהובלתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully