וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלטלה נוספת בקבוצת ידיעות: מנכ"ל כלכליסט עובר לקשת 12

עודכן לאחרונה: 27.11.2022 / 12:15

לוואלה! ברנז'ה נודע כי איל פאר מצטרף לחטיבה המסחרית של קשת, שם עתיד להקים יחידה שמטרתה חיזוק הקשר בין משרדי הפרסום לקבוצה. פאר מילא שורת תפקידים בכירים בגופי התקשורת בישראל. בכך משלימה קשת את שינוי הצמרת המסחרית תוך שנה בלבד

מנכ"ל כלכליסט איל פאר עובר לקשת 12 - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. במסגרת האסטרטגיה המסחרית של קשת, פאר עתיד להקים יחידה שלפי גורמים בערוץ "מטרתה חיזוק הקשר בין הלקוחות הגדולים ומשרדי הפרסום והמדיה לקבוצה". בנוסף, עתיד איל במסגרת תפקידו לייצר עולם מרקום לחטיבה המסחרית. בקשת אישרו את הפרטים.

פאר מילא שורה של תפקידים בכירים בגופי התקשורת בישראל. בתפקידו האחרון כמנכ"ל כלכליסט כיהן כ-4 שנים, קודם לכן שימש כמנכ"ל רדיו 103 FM במשך 7 שנים. את דרכו החל פאר ברשת שוקן כמנהל מקומונים, לאחר מכן קודם לתפקיד סמנכ"ל סחר בקבוצת הארץ - דה מרקר.

לפני כחודשיים מונה ויקטור קרט למנכ"ל החטיבה המסחרית של קבוצת קשת. מדובר בחלק מהמהלך הארגוני שמובילה החברה בשנים האחרונות, הכולל הפרדת היחידות העסקיות השונות לחטיבות ופעילות עצמאיות, המנוהלות על ידי מנכ"לים נפרדים והנהלות עצמאיות, תחת מטה הקבוצה.

בשנה האחרונה הנהלת קשת משנה פניה. רק לפני מספר חודשים הודיע יובל אפרתי, סמנכ"ל השיווק והמכירות על סיום תפקידו כעבור חצי שנה בלבד, אחרי שכיהן בתפקידי ניהול ומכירות בינלאומיים בשני העשורים האחרונים, במטרה להחליף את צביקה ליבליך - שפרש מקשת אחרי שעבד בקבוצה מיום הקמתה.

מדובר בעזיבה שמתווספת לזו של הסמנכ"ל המסחרי של mako עומר ניצני, עד לאחרונה חבר בהנהלת קשת 12 והנהלת mako, שנחשב לאחד מעמודי התווך של החטיבה המסחרית בקשת בעשור האחרון. גם עורך מאקו איתי ולדמן סיים את תפקידו לפני כשנה.

בית קשת. אורטל דהן,
בית קשת/אורטל דהן

לפני כשנה דווח בוואלה! ברנז'ה על סיום סבב הגיוסים הראשון של קשת לאתר tech 12 שהקימה, במסגרתו החתימה בקשת חמישה עיתונאים בהם לשעבר עורכת מוסף "ממון" של ידיעות אחרונות ו-G של גלובס אילאיל בן צור, כעורכת האתר.

בסמוך לכך, מספר 2 בידיעות אחרונות - העורך האחראי על מוספי 7 ימים ו-7 לילות רביב גולן - אף הוא עבר לקשת, לתפקיד עורך מהדורת חדשות סוף השבוע של חדשות 12.

גורמים בעיתונות הכלכלית ציינו אז כי: "קשת משתמשת בכסף של קוקה קולה כדי למוטט את כלי התקשורת המתחרים. הם מציעים לעיתונאים מההייטק משכורות מטורפות רק כדי לערוק אליהם. זה טירוף וברור שמי שמוביל את זה בעל הבית בעצמו". החברה המרכזית לייצור משקאות קלים של משפחת ורטהיים היא בעלת השליטה בקשת.

בנוסף, בשבוע שעבר נחשף בוואלה! ברנז'ה כי עורך ynet דרור עמיר צפוי לעזוב בחודשים הקרובים, זאת על רקע עימותים עם עורך ידיעות אחרונות נטע ליבנה. סגנו של עמיר, גידו רן, ישמש כעורך ynet הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully