וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תם עידן: אחרי 38 שנים - שף ישראל אהרוני עוזב את ידיעות אחרונות

עודכן לאחרונה: 4.1.2023 / 20:19

השף אהרוני, מהסמלים הבולטים של ידיעות אחרונות ובעל מדור הדגל של האוכל הישראלי, התבקש לקצץ בשכרו - וסירב, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. התוצאה: יפסיק לשתף פעולה עם העיתון

השף ישראל אהרוני יפסיק לכתוב את טורו השבועי בידיעות אחרונות - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מדובר בטור הדגל של מדורי האוכל בישראל ובאחד המדורים הפופולריים בעיתון. הסיבה להפסקת עבודתו היא קיצוצים רוחביים בשכר שנעשים בימים אלו בקבוצת ידיעות. לוואלה! ברנז'ה נודע כי בפני אהרוני ניצבה האפשרות להמשיך לפרסם את טורו תוך הפחתת שכרו, והוא סירב.

אהרוני נחשב לאחד הטאלנטים המרכזיים גם על מסך קשת בהיותו שופט בתוכנית "מאסטר שף" - אחת הנצפות בטלוויזיה. קשת מצויה אף היא ביחסים בעייתים עם קבוצת ידיעות אחרונות, זאת כשברקע חרם של מו"ל הקבוצה נוני מוזס על הערוץ - חרם שחודש מאז הקמת אתר N12.

אהרוני נפרד מבת שי. קשת 12 מאסטר שף, צילום מסך
אהרוני נפרד מבת שי/צילום מסך, קשת 12 מאסטר שף

לפני כשנה הוחלט בידעות אחרונות לשנות את המבנה ההיררכי הברור שהיה בעיתון מיום הקמתו, של עורך שכפוף למו"ל. ובקבוצת ידיעות הוחלט על שינוי ארגוני במסגרתו לשתי הזרועות - דיגיטלית ומודפסת - ישנו כוח דומה, ולפיכך ישנם שני בוסים: עורך העיתון נטע ליבנה ועורך אתר ynet דרור עמיר.

אלא שבחודשים האחרונים התגלעו יחסים עכורים בין השניים, עד שעמיר החליט לעזוב את האתר - כפי שנחשף לראשונה בוואלה! ברנז'ה. זאת תוך שסגנו גידו רן מונה לתפקיד במקומו. רן הוא העורך הרביעי של האתר בשש השנים האחרונות. בדיעבד, כך לפי מצבת כוח האדם המתדלדלת ומבט חטוף לאופן בו נראים עמודי העיתון הראשונים המכילים יותר ויותר מאמרי דעה ופרויקטים יזומים - האיחוד היווה בפועל את סגירת מערכת החדשות, לפחות בתצורה בה הכרנו, והכפפתה ל-ynet.

ישראל אהרוני אישר את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully