וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר הביתה, ל-14: אמיר איבגי יחליף את ברדוגו לפני החדשות

עודכן לאחרונה: 2.5.2023 / 16:12

פאנליסט אולפן שישי אמיר איבגי יחזור לערוץ 14, שם יגיש את רצועת 19:00 של לפני החדשות במקום ברדוגו - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. איבגי יתחרה בגיא לרר ברשת, קרן מרציאנו בקשת ואילה חסון בכאן 11

פאנליסט אולפן שישי אמיר איבגי יחזור לערוץ 14, שם יגיש את רצועת 19:00 של לפני החדשות במקום ברדוגו - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. את אולפן שישי של חדשות 12 הוא ייאלץ לעזוב, אבל יישאר בתפקידו כמגיש יומן הצהריים של גלי צה"ל.

בתחילת השבוע הודיעו בערוץ 14 על שינוי משמעותי ברצועת השידורים של לפני החדשות, במסגרתה הפרשן הפוליטי המקורב לרה"מ יעקב ברדוגו יוסר מהרצועה, ויחזור להגיש תוכנית שבועית בערוץ.

רצועת 19:00 של לפני החדשות נחשבת לקריטית ביותר עבור הערוצים, שכן היא זו שמובילה את מאסת הצופים לעבר המהדורה המרכזית - תחילת הפריים טיים. מבדיקה שנעשתה לפני מספר שבועות בוואלה! ברנז'ה עלה כי בניגוד למגמה הכללית של הערוץ מתחילת השנה - המגלמת עלייה משמעותית בכלל הרצועות - ברדוגו הציג בתקופה זו עלייה קלה בלבד ונחשב לחוליה החלשה בערב הצפייה.

אמיר איבגי. יח"צ, באדיבות המצולמים
אמיר איבגי/באדיבות המצולמים, יח"צ

איבגי שימש בעבר גם כראש מחלקת החדשות של גלי צה"ל. שידר ברדיו דרום וברדיו קול הים האדום. לפני כן הגיש משדרי אקטואליה בחטיבת החדשות של ערוץ 1, מהדורת "מבט", ו"חדשות השבת" ובערוץ 20 (כיום 14) את מהדורת החדשות המרכזית והתוכנית "היום הזה".

באולפן שישי הוא משמש כפאנליסט מאז מעברו של בועז ביסמוט לפוליטיקה, והתמודדותו בפריימריז לליכוד.

מערוץ עכשיו 14 נמסר: "אנו מברכים את העיתונאי הותיק והמוערך אמיר איבגי על הצטרפותו לצוות החדשות המוביל של ערוץ החדשות הטוב בישראל ועם הצמיחה הגבוהה ביותר בשנה האחרונה, ואין לנו ספק שאיבגי, יחד עם שאר מגישי ופרשני הערוץ, יזניקו את הרייטינג לנקודות שיא נוספות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully