וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'וב החדש של מפקדת גל"צ לשעבר: כתבת ופרשנית של בלומברג

עודכן לאחרונה: 15.6.2023 / 12:26

גלית אלטשטיין, עד לפני חודשים ספורים ממלאת מקום מפקד גל"צ, מצטרפת לענקית התקשורת בלומברג בישראל ותסקר את כלל תחומי הכלכלה והממשל. בתפקידיה הקודמים אלטשטיין ניהלה את מחלקת החדשות של כלכליסט

גלית אלטשטיין, עד לאחרונה ממלאת מקום מפקד גל"צ, מצטרפת לענקית התקשורת בלומברג בישראל ותסקר את כלל תחומי הכלכלה והממשל. "אלטשטיין, מהעיתונאיות המובילות בישראל, תסקר את הצמתים הרבים בין התחומים ברגע מרכזי עבור שניהם", כך לפי הודעה שהוציאה הרשת האמריקאית.

אלטשטיין כיהנה בתפקידה האחרון כמפקדת גלי צה"ל קרוב לשנתיים, ולפני כן במספר תפקידים מרכזיים ב-25 השנים האחרונות. בין היתר היא ניהלה את מחלקת החדשות של כלכליסט וקודם לכן כיהנה במשך שנים ארוכות כמנהלת מחלקת החדשות של גלי צה"ל.

בבלומברג היא תתמקד במדיניות הכלכלית ובמדיניות החוץ של ישראל, כמו גם בסוגיות מרכזיות בעולמות הפיננסיים, הפוליטיים והחברתיים. "מדובר בתקופה סוערת ואנו שמחים שגלית תסייע לנו לנווט את הסיקור, בשיתוף עמיתים בישראל ובעולם על מנת לתעד את הפרק הבא של ישראל, כמו גם של שטחי יהודה ושומרון ועזה", נכתב עוד בהודעת הרשת.

אלטשטיין מונתה כממלאת מקום זמנית על ידי שר הביטחון גנץ בימי הממשלה הפריטטית, מינוי שספג לא מעט ביקורת, שכן נעשה ללא ועדת איתור כנדרש, והוארך עד להגשת עתירה בנושא שהובילה להקמת ועדת איתור מקצועית שלבסוף השלימה את עבודה. בראיון בוואלה! ברנז'ה עם פרישתה, הסבירה אלטשטיין על ההחלטה לבצע סדרת שינויים אסטרטגיים שנתפסו כפוליטיים והגיבה על הביקורת שהופנתה נגדה על ידי תומכי נתניהו.

גלית אלטשטיין. גלי צה"ל,
גלית אלטשטיין/גלי צה"ל

לפני מספר שנים הוקפא מיזם להקמת ערוץ כלכלי בישראל בשיתוף עם ערוץ בלומברג, זאת בעקבות משבר הקורונה. המיזם, בבעלות חיים סלוצקי והאחים סבן.

לפי דה מרקר, הערוץ הכלכלי אמור היה לעלות בשיתוף חברת ההפקות של סלוצקי, המפיקה בין השאר את ערוץ 8 ב-HOT, בערוץ הבידור ב-HOT ובערוצי ילדים, יחד עם האחים גיל ויוני סבן. השניים היו אמורים להחזיק 50% מהערוץ והיתרה בידי סלוצקי. הערוץ אמור היה לעסוק בחדשות ובכלכלה המקומית ולהתבסס על תכנים מקומיים ובינלאומיים של רשת בלומברג ויפעל במודל של הכנסות מפרסום. למיזם גויסו כבר מנכ"לית ומנהל תוכן - עד שזה לבסוף כאמור, הוקפא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully