וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדיו 103 ממשיך לחזק את האקטואליה: אודי סגל יגיש את "שבע תשע" לצד ענת דוידוב

עודכן לאחרונה: 30.7.2023 / 9:13

סגל יוביל את הרצועה בנוסף לתפקידו כמגיש מהדורת חדשות 13. מדובר במהלך משמעותי שהוביל מנכ"ל התחנה היוצא אור צלקובניק, שכזכור ייכנס לתפקידו בקרוב כמנכ"ל חדשות 13

מאחורי התוכנית שורה של ראיונות שנכנסו למרכז סדר היום החדשותי - בין היתר פרשת "המגרסה" של השר (אז) אלעזר שטרן, פרשת האיומים לכאורה שהשמיע מיקי זוהר כלפי היועמ"ש (אז) אביחי מנדלבליט ופרשת האונס בתיכון היוקרתי בת"א

מגיש מהדורת חדשות 13 אודי סגל מצטרף ליומן הבוקר של רדיו FM103 - "שבע תשע" - לצדה של שדרנית הרדיו הוותיקה ענת דוידוב. התכנית, אשר משודרת בימים ראשון עד רביעי, היא אחת מתכניות הדגל של התחנה, אשר משודרת בשעות הדרייב המרכזיות.

גיוסו של סגל לתחנה הוא צעד נוסף לחיזוק שידורי האקטואליה של 103FM - וממול, חיזוק גם לחדשות 13 באמצעות במה משמעותית נוספת, ברדיו האזורי הצומח בישראל. בשנים האחרונות גייסה אליה התחנה - בהובלתו של אור צלקובניק, שמונה לאחרונה למנכ"ל חדשות 13 - עיתונאים ואנשי תקשורת בולטים. אחד מהם - כיום מנכ"ל תאגיד השידור גולן יוכפז - שהיה ממקימי "שבע תשע" והגיש אותה יחד עם דוידוב עד למינויו למנכ"ל התאגיד לפני כחצי שנה, ומאז החליפו אותו מגישים מתחלפים.

בנוסף, ייסד צלקובניק את התוכנית של ינון מגל ובן כספית, שנחשבת לאחת המואזנות בישראל. הודות למהלכים אלו ואחרים, הפכה 103 לכלי תקשורת מרכזי העומד בשורה אחת עם תחנות האקטואליה הארציות, תוך שהיא שוברת שיא בשיעורי ההאזנה לרדיו ובחשיפה לתכני התחנה בדיגיטל.

מאחורי התוכנית שורה של ראיונות שנכנסו למרכז סדר היום החדשותי - בין היתר פרשת "המגרסה" של השר (אז) אלעזר שטרן, פרשת האיומים לכאורה שהשמיע מיקי זוהר כלפי היועמ"ש (אז) אביחי מנדלבליט, שהובילה לפתיחת חקירת משטרה, וכן פרשת האונס בתיכון היוקרתי בתל אביב. "שבע תשע" הצליחה בתוך זמן קצר להכפיל את נתוני ההאזנה ברצועת 07:00 עד 09:00 ולהוות תחרות משמעותית לרשתות הרדיו הארציות.

אודי סגל. רן יחזקאל,
אודי סגל/רן יחזקאל

סגל משמש כמגיש המהדורה המרכזית בחדשות 13 ועד לאחרונה שימש אף כמגיש ברדיו ynet לצד דוריה למפל, זאת במסגרת מיזם הרדיו של קבוצת ידיעות אחרונות. הוא החל את דרכו העיתונאית בגלי צה"ל ככתב שטחים, ולאחר מכן שימש ככתב מדיני במהלך הסכמי אוסלו, רצח ראש הממשלה רבין ועליית נתניהו לשלטון. בהמשך שימש ככתב בניו יורק מטעם גל"צ ומעריב. ב-1999 החל את דרכו בטלוויזיה כפרשן פוליטי. בשנת 2001 מונה שוב לכתב ופרשן מדיני, תפקיד שמילא במשך 17 שנים בחדשות ערוץ 2. בשנת 2017 הצטרף לערוץ 13, הגיש את "לפני החדשות" ואת המהדורה המרכזית.

בנוסף, מזה כ-15 שנים מגיש סגל את תכנית הרדיו השבועית "גומרים הולכים" עם דני סידס ואת "התכנית החברתית" ברדיו תל אביב, ובמהלך השנים הגיש גם תכנית אקטואליה בגל"צ. הוא מלמד תקשורת באוניברסיטת רייכמן, נשוי ואב לארבעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully