וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות התנגדות מפקד גלגלצ - זקן הורה לשבץ את פעיל הליכוד בשידורי התחנה

עודכן לאחרונה: 26.10.2023 / 16:37

מ"מ מפקד גלי צה"ל, דני זקן, התעקש לשבץ כבר השבוע למגיש בגלגלצ את פעיל הליכוד אבי כאכון — למרות התנגדות מנהל התחנה. גורמים בתחנה מאיימים במרד פנימי: "מדובר באירוע חסר תקדים. לא נסכים"

מפקד גלי צה״ל דני זקן 'בועידת 30 שנה לאוסלו/דג הפקות

בשעת מלחמה: ממלא מקום מפקד גלי צה"ל דני זקן הורה לשבץ כבר היום (חמישי) את פעיל הליכוד אבי כאכון למשבצת שידור בתחנה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. ההחלטה מעוררת זעם בהנהלת גלגלצ, ומנהל התחנה נדב רביד מתנגד לה.

כאכון הנו פעיל ליכוד ותיק ונחשב למקורב ביותר לבכירים בליכוד. בנוסף להגשת התוכנית "ציפורי לילה" בתחנה, הוא מגיש בקשת 12 את התוכנית "כמעט שבת שלום". לפי פרסום בדה מרקר, לאחרונה דרש זקן לשבץ את כאכון לרצועה שבועית בשעות האזנת שיא: זקן הסביר את המינוי בכך שהוא מעוניין להגביר את הייצוג למוזיקה המזרחית ואת הייצוג לאומנים ותיקים בתחנה.

כעת, כך נודע לוואלה! ברנז'ה, הורה זקן על שיבוץ מידי, התעורר מרד פנימי בתחנה. גורם בתחנה אמר לוואלה! ברנז'ה: "אירוע כזה לא קרה מעולם. מפקד גלי צה"ל מעולם לא ניסה לדחוף מגיש חיצוני, ובוודאי שלא לנצל מצב מלחמה לטובת קידום אינטרסים אישיים ברורים". גורמים אחרים בתחנה אמרו לוואלה! ברנז'ה כי בכוונתם לא להיעתר לדרישה. "לא נשתף עם זה פעולה".

יעקב ברדוגו בדיון תביעת לשון הרע, בימ"ש השלום תל אביב, 11 ביוני 2023. ראובן קסטרו
מקורב לזקן ולנתניהו. ברדוגו/ראובן קסטרו

לפי פרסום של גיא פלג בחדשות 12 מלפני חודשיים, גם שר המשפטים יריב לוין ניסה למצוא תפקיד לכאכון - בדמות מינויו לוועדת ערר למיסוי מקרקעין. מדובר בהחלטה חריגה לוועדה בה מונו בעבר אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בענייניי מיסוי, בהם - עורכי דין בכירים, רואי חשבון ושמאיי מקרקעין.

לפני כשלושה חודשים, ברגע האחרון, שר הביטחון יואב גלנט האריך את כהונתו של ממלא המקום זקן, זאת לאחר שבג"ץ דרש ממנו לנמק מדוע לא ממנה מפקד קבוע לתחנה. בהתאמה - נראה כי זקן ממשיך למצב את עצמו ואת הגוף שהוא מוביל כמכוון לימין ותומך בממשלת נתניהו.

בחודשים שקדמו למלחמה נחשף בוואלה! ברנז'ה כי זקן מתכוון להוריד מהאוויר כבר אחרי החגים את תוכניתם של העיתונאים ספי עובדיה ויניר קוזין. המהלך, שנראה כי הוקפא בינתים נוכח המלחמה בעזה, עתיד היה להתרחש כברקע ביקורת שמתח עובדיה על פטרונו של זקן יעקב ברדוגו בתחילת אותו שבוע בתוכניתם.

טרם התקבלה תגובת גלי צה"ל לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully