וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר פחות משנה: גאולה אבן פורשת מתוכנית הבוקר של רשת 13

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 16.11.2023 / 15:01

לפי רשת 13, אבן סער ביקשה לסיים את תפקידה בתום תקופת ההסכם הנוכחי. מאז נכנסה לתפקיד, נתוני הצפייה בתוכנית המשיכו לרדת. גם התוכנית "שומרי הסף" שהגישה ירדה מהאוויר כעבור מספר תוכניות בלבד

גאולה אבן מופתעת בהתרגשות מברכת מזל טוב מילדיה לכבוד יום הולדתה בזמן הגשת תכניתה "העולם הבוקר"/רשת 13

העיתונאית גאולה אבן סער ביקשה לסיים את תפקידה בהגשת תוכנית הבוקר ברשת 13 בתום תקופת ההסכם הנוכחי, כך הודיעה היום (חמישי) רשת 13. עוד נמסר בהודעה הלאקונית כי "אבן סער עיתונאית מקצועית ומוערכת ורשת מודה לה על תקופה זו".

כזכור, לפני כשנה עזבה אבן סער את תאגיד השידור הציבורי בתום 30 שנה בעקבות החלטת התאגיד שלא לאפשר לה לשדר במהלך מערכת הבחירות בשל ניגוד העניינים בסיקור בעלה, שר המשפטים דאז גדעון סער. בהמשך, אבן סער אף שלחה מכתב באמצעות עורך דינה נגד ההחלטה.

בהקשר זה יצוין כי למרות הסערות התכופות שנכרכו בשמה של אבן סער בשל עבודתו של בן זוגה, היקפי הצפייה בה לאורך השנים היו נמוכים, גם בתאגיד וגם ברשת 13. תוכנית הבוקר בהגשתה סירבה להמריא, ופעמים רבות נעקפה על ידי המתחרה שי גולדן בערוץ 14.

רצועת הבוקר של רשת 13 סובלת מזה תקופה ארוכה מנחיתות לעומת זו של קשת 12 אותה מנחה ניב רסקין. רק לפני שנתיים הודיעו ברשת כי את מקומו של אברי גלעד - שבינתיים הספיק לעבור למסך קשת 12 - תחליף הגשה משולשת של איש הבידור צביקה הדר ונשות הערוץ מירי מיכאלי ורותם ישראל. השלושה הוחלפו אף הם תוך חודשים ספורים - תוך שקראו על ההחלטה בתקשורת.

בשנה החולפת, סביב המחאה נגד ההפיכה המשטרית, הספיקה אבן סער להגיש תוכנית נוספת על מסך רשת 13 תחת השם "שומרי הסף". תוכניתה של אבן סער ובעריכת רותם דנון ירדה מהאוויר אחרי פחות מחודשיים ואחרי 5 תוכניות בלבד שזכו לנתוני צפייה מאכזבים סביב 4% הצפייה בפריים טיים. שלוש תוכניות נוספות של התוכנית שהוזמנו (מתוך 8 סה"כ) בוטלו אף הן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully