וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חודשיים בלי קברניט: אמיליאנו קלמזוק ימונה למנכ"ל רשת 13

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 17:27

מאז עזיבת יורם אלטמן החזיק היו"ר נדב טופולסקי במפתחות לערוץ, כשברגע נתוני צפייה צוללים. מדובר במנכ"ל השביעי תוך חמש שנים שנכנס לחברה

אמיליאנו קלמזוק. רשת 13,
רזומה עשיר. אמיליאנו קלמזוק/רשת 13

מנכ"ל חדש לערוץ 13 - בדירקטוריון הערוץ אישרו הערב (שלישי) את מינויו של אמיליאנו קלמזוק למנכ"ל החברה. קלמזוק יקבל את המפתחות לערוץ מידי היו"ר נדב טופולסקי, שמנהל בפועל את הערוץ מאז תחילת 2024, עם עזיבתו של המנכ"ל יורם אלטמן.

קלמזוק (50) הוא בעל ניסיון של למעלה מ-25 שנה בתפקידי ניהול בכירים בתעשיית הטלוויזיה והבידור בארה"ב, באמריקה הלטינית ובאירופה. הוא יזם ויועץ, הקים חברות כמו Raze (כיום חלק מוורנר ברדרס דיסקברי באמריקה הלטינית), וייעץ לחברות, בהן Sony Entertainment Ventures , Time Inc (הודו) והסטארטאפ הישראלי Deepdub. הוא מכהן כדירקטור בחברת Mercadolibre (הנסחרת בנאסד"ק), פלטפורמת המסחר האלקטרוני והתשלומים המובילה באמריקה הלטינית.

ניסיונו המקצועי של קלמזוק נפרש על פני ניהול ערוצים, כמו גם הפקה של תוכן מתוסרט ולא מתוסרט בקבוצת Fox Entertainment Group ברחבי העולם. הוא כיהן כמנכ"ל קבוצת Shine Group Americas (יחידה של 21st Century Fox),  שם ניהל והוביל תכניות להיט, בהן "המשרד" עבור NBC, "בטי" עבור ABC, "יורדים בגדול עבור NBC ו"מאסטר שף" עבור פוקס. כנשיא Fox Television Studios הוביל את החברה שהפיקה סדרות להיט כמו "המגן", "סוכן מחוק" ו"האמריקאים", והוביל את הקבוצה לטרן-אראונד (תהליך התייעלות) שהקפיץ את הכנסותיה ל-400 מיליון דולר ולרווחיות.

בתפקידיו השונים ניהל קלמזוק מערכות תקשורת גדולות בשווקים מגוונים. הוא כיהן כנשיא Fox International Channels Europe ברומא במהלך השקת SKY Italia ב-2002, שם ניהל את כל הפעילות הרב-ערוצית בספרד, צרפת, גרמניה, טורקיה ומזרח אירופה.

קלמזוק, יליד ארגנטינה, הוא בוגר אוניברסיטת פנסילבניה בהצטיינות ודובר חמש שפות. הוא עלה לישראל עם משפחתו מלוס אנג'לס בשנת 2019, ובחודשים האחרונים הצטרף להנהלת רשת 13 כיועץ מקצועי.

רשת 13 מצויה בקשיים לא פשוטים, ובשנה החולפת איבדה בחלק גדול מהרצועות את המקום השני לטובת ערוץ 14. רק בשבוע שעבר הגיע הריאליטי החדש והמושקע של החברה, "פקין אקספרס", לנתון שפל של 4%. גם חברת החדשות של הערוץ, שעם תחילת המלחמה דווקא השיגה נתוני צפייה נאים יחסית, יורדת, ופעמים רבות המהדורה המרכזית שלה עומדת בתחתית טבלת הצפייה היומית.

בהתאמה, החברה סובלת מאי יציבות ניהולית - לפחות שישה מנכ"לים התחלפו בחמש השנים האחרונות בערוץ ובחברת החדשות שלו. האחרון שבהם, אלטמן, שימש בתפקיד שנה וחצי בלבד.

נדב טופולסקי, יו"ר דירקטוריון רשת 13, מסר: "אנו שמחים לצרף לשורותינו את אמיליאנו כמנכ"ל החדש של רשת 13. עם ניסיונו העשיר והרקורד המוכח שלו בתעשיית המדיה והבידור, אנו בטוחים שיוביל את הערוץ להישגים חדשים. אנו מצפים לעבוד יחד איתו בשיתוף פעולה הדוק כדי להמשיך ולייצר תוכן מעניין וחוויות חדשות לצופים שלנו".

חברי דירקטוריון רשת 13, ג'יימי קוק, סגן נשיא בכיר ב-Warner Bros Discovery (מדינות המזה"ת), ודני כהן, נשיא Access Entertainment, הוסיפו: "ניסיונו הרחב של אמיליאנו בשוק הטלוויזיה והתוכן הגלובלי הוא נכס עצום לרשת 13".

אמיליאנו קלמזוק מסר: "לכבוד הוא לי להצטרף לצוות של רשת 13, ואני מודה לבעלי המניות ולדירקטוריון על הבעת האמון. אני מאמין שבאמצעות יצירתיות ועבודה קשה, נוכל להשיג תוצאות נהדרות יחד, לטובת רשת 13, מדינת ישראל ואנשיה".

  • עוד באותו נושא:
  • רשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully