וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות חטופים הטיחו במנכ"ל חדשות 12 אבי וייס: "תביא לנו עסקה, תשאלו שאלות"

עודכן לאחרונה: 2.5.2024 / 21:44

מפגש טעון של משפחות חטופים עם מנכ"ל חדשות 12 אבי וייס בכניסה לקריה בתל אביב. איילה מצגר, כלתו של החטוף יורם מצגר הטיחה בו: "לך תעמוד מול ראש הממשלה שלנו ותגיד לו שזה רגע היסטורי. תגיד לו שאתה תשדר את זה בחדשות"

מנכ״ל חדשות 12 אבי וייס מול משפחות חטופים בקריה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מפגש טעון של משפחות חטופים עם מנכ"ל חדשות 12 אבי וייס בכניסה לקריה הערב (חמישי) בתל אביב. המוחה איילה מצגר, כלתו של החטוף יורם מצגר הטיחה בפניו: "תביא לנו עסקה, לך תעמוד מול ראש הממשלה שלנו ותגיד לו שזה רגע היסטורי עכשיו שאתה רוצה עסקה, ואין טעם להמשיך מלחמה אם אף חטוף לא יחזור משם חי. יהרגו חיילים סתם. תגיד לו שאתה תשדר את זה בחדשות. תשאלו שאלות". לא ברור מדוע הגיע וייס לקריה, אך הוא השיב לה כי לא הגיע למפגש עם נתניהו. אחרי וייס הגיע גם הכתב הצבאי של חדשות 12 ניר דבורי.

הנהלת חדשות 12 נפגשה מאז תחילת המלחמה מספר פעמים עם נתניהו, הראשונה בהן - כפי שנחשף בוואלה ברנז'ה - תשעה ימים בלבד לאחר טבח ה-7/10. וייס וסמנכ"ל התוכן של החברה גיא סודרי נפגשו עם ראש הממשלה לשיחת רקע ביוזמתו, יממה לאחר שהותקף באולפן שישי על כך שלא הזכיר את נושא החטופים בהצהרותיו. נתניהו נפגש עם ראשי חדשות 12 לפני שפגש במשפחות חטופים כלשהן.

במסגרת השיחה ביקש ראש הממשלה לתת לצמרת חברת החדשות את תמונת המצב המלחמתית, תוך תיאום ציפיות לגבי אורכה ואופייה. אחריהם, קיים נתניהו מפגשים עם בכירים מכלי תקשורת נוספים, בהם מנכ"ל חדשות 13 אור צלקובניק ועורך עיתון ידיעות אחרונות אבי משולם.

בחדשות 12 אומרים הערב בתגובה כי וייס לא הגיע לקריה למפגש עם רה"מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully