וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני טרול, אבל לא בלתי נשלט". מה יועץ התקשורת דני לוי היה חושב על הריאיון הזה

מירן פחמן

עודכן לאחרונה: 5.5.2024 / 16:00

על המלחמות של משרדי היח"צ מול משרדי הפרסום כשכולם דורכים על הרגליים של כולם, ולמה צריכים לתרגם אותו אחרי שהוא יוצא מהחדר בהפגנתיות. דני לוי, בעלים של דני לוי תקשורת, מסביר

דני לוי, מירן פחמן. יח"צ,
דני לוי, מירן פחמן/יח"צ

חדש בוואלה ברנז'ה: הפרסומאי ואיש הקריאייטיב מירן פחמן צולל לשיחת עומק עם בכירים בתעשיית השיווק והפרסום.

האורח השבוע: איש יחסי הציבור דני לוי, הבעלים של דני לוי תקשורת.

"יש כמה סודות מכוערים קטנים שאני אוגר". שיחה עם בן רוטנברג >>>
בבוקר כותב פרסומות, בערב לטאלנטים: שיחה עם איש הצללים של ארץ נהדרת >>>

בתחרויות הפרסום הגדולות בעולם, כמו "בגרנות" - תחרות הקריאייטיב הישראלית, ישנה קטגוריית יח"צ המוקדשת למהלכים סופר קריאייטיביים שיצרו אימפקט תקשורתי יוצא דופן. דני לוי, שזכה בעבר ב"גרנות", התארח הפעם כדי לדבר על קריאייטיב בעולם היח"צ ועל תפיסתו הייחודית שהפכה אותו לאחר מהמשרדים הגדולים והבולטים בתחום. לוי מייצג בין היתר את בנק הפועלים, סמסונג, החברה המרכזית ואפילו אתר ynet מבית ידיעות אחרונות.

פחמן ולוי התחילו בשיחה, או יותר נכון בויכוח, על דוגמאות שלו למהלכים קריאייטיביים, המשיכו לדבר על הדינמיקה של משרדי היח"צ מול משרדי הפרסום כשכולם דורכים על הרגליים של כולם, על האופי הייחודי של לוי כ"טרול מנוהל" כפי שהוא מגדיר את זה וגם, למה לפעמים צריכים לתרגם אותו אחרי שהוא יוצא מהחדר בהפגנתיות.

עוד דיברו על הפוסטים שלו שעשו הרבה רעש בענף, כולל ההחלטה שלו לפטר לקוחות שלוקחים אנרגיה, למה הוא מחלק את הענף ל"משרדי האור" ו"משרדי החושך", על המותג "דני לוי" למה הוא לא מתראיין ולא אוהב להיות בפרונט וגם על אסטרטגיית הסושיאל שלו - למה הוא לא עוקב אחרי אף אחד ומקפיד שיהיו לו רק 639 עוקבים נבחרים.

לסיום, דיברו על עידן ה-ai, למה הוא חושב שזה יחסל את רוב מקצועות הפרסום ואיך זה ישפיע על התחום שלו וגם, מה הוא חושב על העיתונאים של היום, איך מתמודדים עם משברי יח"צ ברשתות החברתיות ולבסוף, מה הוא חושב על הריאיון הזה והאם כיועץ תקשורת הוא חושב שהוא יצא בו טוב.

מירן פחמן הוא בעלים של Creative First, חברה הפועלת לקידום מצוינות קריאייטיבית באמצעות סוכנות קריאייטיב ואסטרטגיה עצמאית' קהילת הפרסום והשיווק הגדולה בארץ, הפודקאסט הפופולארי Ear Catcher ותחרות הקריאייטיב הישראלית גרנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully