וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום 35 שנה ולא מעט שערוריות, הדס שטייף תפרוש מגלצ

וואלה ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 9.5.2024 / 15:08

כתבת הפלילים שהודיעה כבר לפני שנה על פרישתה, תעזוב בסוף החודש את התחנה הצבאית. שמה של שטייף הוזכר בשנים האחרונות בעיקר סביב התביעה שהגיש נגדה אפי נוה, לאחר שפרצה למכשיר הטלפון שלו בפרשת השוחד המיני לכאורה שחשפה

הדס שטייף. אתר רשמי, פלאש 90
הדס שטייף/פלאש 90, אתר רשמי

כתבת הפלילים הוותיקה של גלי צה"ל הדס שטייף תסיים בסוף החודש את עבודתה אחרי 35 שנה - כך הודיעה היום (חמישי) התחנה הצבאית.

שמה של שטייף הוזכר בשנים האחרונות בעיקר סביב פרשת השוחד המיני לכאורה של יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נוה שחשפה. לפני כשנה דחה בית הדין לענייני עבודה את עתירתה נגד משרד הביטחון ופרקליטות המדינה. כזכור, שטייף דרשה את ייצוג המדינה בתביעה שהגיש נגדה נוה, לאחר ששטייף פרצה למכשיר הטלפון שלו. בפסיקתו, דחה בית הדין את תביעתה בשל התיישנות, חוסר סמכות עניינית, היעדר עילה וניסיון לעקוף ולחתור תחת ערכאה שיפוטית אחרת.

כזכור, נוה תבע את שטייף בטענה שזו פרצה לטלפון האישי שלו בניגוד לחוק. שטייף מצידה דרשה את ייצוגה בידי משרד הביטחון והפרקליטות, ולאחר שנדחתה - החליטה לתבוע באופן עצמאי את התחנה ודרשה חסינות נזיקית והכרה כחושפת שחיתויות. עוד דרשה שטייף פיצוי על סך חצי מיליון שקלים.

עוד לפני כן הודיעה שטייף על פרישה מגלצ.

לפני כן, בסוף 2022 השעתה ממלא מקום מפקדת התחנה הצבאית לשעבר גלית אלטשטיין את שטייף מסיקור הפיגוע הכפול שאירע בירושלים, זאת לאחר שאמרה כי "אי אפשר להפריד בין האירוע לבין המשא ומתן הקואליציוני והרצון למנות מישהו מסוים לתפקיד ניהול משרד מסוים".

שטייף הייתה מזוהה שנים רבות עם "פינת הפלילים" היומית ששודרה בתוכנית "בוקר טוב ישראל".
.
מגלצ נמסר כי: "הדס הייתה במשך שנים רבות גורם מרכזי בפעילות מחלקת החדשות בתחנה והיא חתומה על שלל חשיפות והישגים עיתונאים. גלי צה"ל מאחלת לה הצלחה רבה בהמשך דרכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully