וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הפכתי בשמונה חודשים לבכיר בתעשיית ה-AI העולמית?

מירן פחמן

עודכן לאחרונה: 20.5.2024 / 12:33

עד לפני פחות משנה מתן גרומי היה במאי ובעל חברת הפקה לפרסומות והיום הוא מנהל הקריאייטיב העולמי של חברת פיקה המדוברת בעולם ה-AI. בשיחה עם מירן פחמן הוא מסביר למה כל איש קריאייטיב יהיה חייב להמציא את עצמו בקרוב מחדש. האזינו

מתן כהן גרומי, מירן פחמן. באדיבות המצולמים
מתן כהן גרומי, מירן פחמן/באדיבות המצולמים

חדש בוואלה ברנז'ה: הפרסומאי ואיש הקריאייטיב מירן פחמן צולל לשיחת עומק עם בכירים בתעשיית השיווק והפרסום.

האורח השבוע: מתן גרומי, מנהל הקריאייטיב העולמי של חברת פיקה.

"אני טרול, אבל לא בלתי נשלט". שיחה עםן יועץ התקשורת דני לוי >>>
"יש כמה סודות מכוערים קטנים שאני אוגר". שיחה עם בן רוטנברג >>>


עד לפני פחות משנה מתן גרומי היה במאי ובעל חברת הפקה לפרסומות והיום הוא מנהל הקריאייטיב העולמי של חברת פיקה המדוברת בעולם ה-AI. גרומי מספר על הקריירה שלו - כיצד הפך מביצועיסט בסטודיו לעורך אפטר מבוקש, איך הפך לבמאי פרסומות עסוק ובעל חברת הפקה ואיך גרם לחברת פיקה העולמית לשים לב אליו ולהזמין אותו אליה לשמש בתפקיד הבכיר וגם, מה הרגיש ביום שסורה יצאה עם מודל הוידאו שלה.

עוד לפני כן, הוא מספר על יכולות הבינה המלאכותית המופלאות שגילה בעבודתו, איך ערך באמצעות הטכנולוגיה את הקליפ ללהקה שלו, מה לדעתו היתרון של אנשי הקריאייטיב והיוצרים בעבודה עם AI ואיך עושים את זה נכון וגם, איפה הטכנולוגיה עוד לא מספיק מפותחת, מה צפוי לנו בעתיד הקרוב ואיך כל איש קריאייטיב יכול (וחייב) להיכנס ולהתנסות בכלים החדשים כדי להמציא את עצמו מחדש.

מירן פחמן הוא בעלים של Creative First, חברה הפועלת לקידום מצוינות קריאייטיבית באמצעות סוכנות קריאייטיב ואסטרטגיה עצמאית' קהילת הפרסום והשיווק הגדולה בארץ, הפודקאסט הפופולארי Ear Catcher ותחרות הקריאייטיב הישראלית גרנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully