וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם יש דבר כזה יותר מדי קריאייטיב?

מירן פחמן

עודכן לאחרונה: 4.6.2024 / 15:02

אחד הזוכים הגדולים של תחרות גרנות 2024 שהתקיימה לאחרונה הוא אבירם לוי, סמנכ"ל הקריאייטיב של באומן, המשרד שגרף הכי הרבה פסלונים השנה. מירן פחמן ישב איתו לשיחה על מה זה אומר "משרד בהנהלה חדשה". האזינו

אבירם לוי, סמנכ״ל הקריאייטיב של באומן בר ריבנאי, מירן פחמן. באדיבות המצולמים
אבירם לוי, סמנכ״ל הקריאייטיב של באומן בר ריבנאי, מירן פחמן/באדיבות המצולמים

חדש בוואלה ברנז'ה: הפרסומאי ואיש הקריאייטיב מירן פחמן צולל לשיחת עומק עם בכירים בתעשיית השיווק והפרסום.

האורח השבוע: אבירם לוי, סמנכ"ל הקריאייטיב של באומן.

איך הפכתי בשמונה חודשים לבכיר בתעשיית ה-AI העולמית? >>>
"יש כמה סודות מכוערים קטנים שאני אוגר" >>>

אחד הזוכים הגדולים של תחרות גרנות 2024 שהתקיימה השבוע הוא אבירם לוי, סמנכ"ל הקריאייטיב של באומן, המשרד שגרף הכי הרבה פסלונים השנה.

זו הזדמנות טובה לדבר איתו על תפיסת הקריאייטיב שלו ולדון (שלא לומר להתווכח) נוכח הקמפיינים האחרונים של המשרד: הסרט של סנטרל פארק עם תום יער, החדש של הלוטו, מהלך מעטפות החג של חישגד והקמפיין של אחלה. איך הוא מצליח להעביר קריאייטיב שונה ממה שרואים לרוב על המסך ובעיקר, האם יכול להיות יותר מדי קריאייטיב והאם הסרטים האלו באמת עושים את העבודה המכירתית.

פחמן שוחח איתו על ההגעה שלו לבאומן, מה זה אומר "משרד בהנהלה חדשה", כמה הוא מנהל וכמה הוא מייצר את הקריאייטיב עצמו, על היחסים שלו עם שלי המנכ"לית, עם הצוותים ועם ניהול הלקוח ולמה הוא לפעמים מבטל קריאייטיב שכבר אושר כדי לעשות סיבוב נוסף.

וגם, איך נכנס לענף בגיל מאוחר אחרי קריירה כ... קבלן עבודות עפר, מה הייתה העבודה הראשונה שלו שהתפוצצה בענף, איך הם מקבלים במשרד את מהפכת ה-ai ולמה הוא מעדיף לעשות קריאייטיב ללקוחות אמיתיים ולא אוהב לייצר יזומות לחבר אותן לפרו-בונו.

מירן פחמן הוא בעלים של Creative First, חברה הפועלת לקידום מצוינות קריאייטיבית באמצעות סוכנות קריאייטיב ואסטרטגיה עצמאית' קהילת הפרסום והשיווק הגדולה בארץ, הפודקאסט הפופולארי Ear Catcher ותחרות הקריאייטיב הישראלית גרנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully