וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין רמזי לשארק: איך מייצרים בידול בסביבה נפיצה

מירן פחמן

עודכן לאחרונה: 10.6.2024 / 12:25

מנצ' הוא אחד המשרדים הבודדים שקמו בעשור האחרון והצליחו להתברג לרשימת משרדי הפרסום הבינוניים-גדולים. מירן פחמן ישב עם המשנה למנכ"ל יוני פרידמן כדי לנסות להבין איך עושים את זה בתקופה שבה קשה יותר ויותר להיות משרד פרסום

יוני פרידמן משנה למנכ״ל במנצ׳, מירן פחמן. באדיבות המצולמים
יוני פרידמן משנה למנכ״ל במנצ׳, מירן פחמן/באדיבות המצולמים

חדש בוואלה ברנז'ה: הפרסומאי ואיש הקריאייטיב מירן פחמן צולל לשיחת עומק עם בכירים בתעשיית השיווק והפרסום.

האורח השבוע: יוני פרידמן, משנה למנכ"ל במנצ'.

האם יש דבר כזה יותר מדי קריאייטיב? >>>
איך הפכתי בשמונה חודשים לבכיר בתעשיית ה-AI העולמית? >>>

מנצ' הוא אחד המשרדים הבודדים שקמו בעשר שנים האחרונות והצליחו להתברג לרשימת משרדי הפרסום הבינוניים-גדולים. הם קטפו מספר מכובד של פרסים בתחרות גרנות, זוכים בתקציבים וגדלים בקצב יפה משנה לשנה. מירן פחמן בדק איתו איך הם עושים את זה בתקופה שבה קשה יותר ויותר להיות משרד פרסום.

יוני פרידמן, התחיל במשרד כסמנכ"ל הדיגיטל והיום הוא המשנה למנכ"ל שמתמודד עם האתגרים שמאפיינים את הענף. בשיחה משותפת הוא מדבר על הבידול שלהם כמשרד קריאייטיבי, על הזכייה בפרסי גרנות עם הקמפיין של אמפמ, כולל הסיפור המלא על קבלת התקציב הנחשק למשרד, איך עושים קריאייטיב קיצוני ללקוח נדל"ן כמו מדלן, על בחירת פרזנטור ערבי לדור אלון ולמה בכל זאת הם לפעמים עושים גם שירים כמו במקרה של שארק (כולל שאלת השארקינג הבלתי נמנעת).

חלק גדול של השיחה עסק באתגרים הכלכליים של משרד הפרסום, איך מייצרים עבודה טובה בעולם של רווחיות נמוכה, עמלות מדיה מצומצמות וחוסר בכוח אדם שבורח להייטק ולעצמאות, איך לא בורחים לריצוי מהיר של הלקוחות, למה הם לא נתפסים שחקן משמעותי בדיגיטל למרות שכל פעילות הדיגיטל שלהם נמצאת בתוך הבית ומה היעד הבא שהם מסמנים לעצמם.

מירן פחמן הוא בעלים של Creative First, חברה הפועלת לקידום מצוינות קריאייטיבית באמצעות סוכנות קריאייטיב ואסטרטגיה עצמאית' קהילת הפרסום והשיווק הגדולה בארץ, הפודקאסט הפופולארי Ear Catcher ותחרות הקריאייטיב הישראלית גרנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully