וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיש בערוץ 14: "טקס המשפחות פוליטי; עם ישראל לא איתכם"

וואלה ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 7.10.2024 / 21:18

שמעון ריקלין פרסם מתקפה נגד הטקס שנערך בפארק הירקון: "יצרו את הטקס הזה כדי שחס וחלילה במשהו אחד נהיה כולנו ביחד". ינון מגל כתב: "הטקס לאומי כמו שבנק לאומי". בניגוד להצהרתם, בערוץ 14 לא שידרו את טקס המשפחות

ינון מגל שמעון ריקלין. ערוץ 14, עיבוד תמונה
ינון מגל שמעון ריקלין/עיבוד תמונה, ערוץ 14

ברקע הההפרדה בין טקס המשפחות הלאומי לטקס הממשלתי לציון שנה לשבעה באוקטובר שנערך הערב (שני), יצאו מגישי ערוץ 14 שמעון ריקלין וינון מגל במתקפה חריפה נגד הטקס שנערך בפארק הירקון."זה לא טקס לאומי, אלא טקס סקטוריאלי," כתב ריקלין והוסיף: "זה לא טקס שאינו פוליטי, אלא טקס פוליטי לגמרי. ולא מדובר ביוזמה פרטית של אזרחים, אלא בארגונים פוליטיים מפלגים שמחרימים את רוב העם, כפי שקורה בכל טקס או יום זיכרון בישראל. לכן גם יצרו את הטקס הזה, כדי שחס וחלילה במשהו אחד נהיה כולנו ביחד. חוץ מזה, הכל נכון". אחד הגולשים לא נותר אדיש וכתב בתגובה לריקלין: "אתה הסקטור, אנחנו העם". ריקלין לא היסס והשיב: "זו אחת הסיבות המרכזיות לקיומו של הטקס הזה - כדי שתחשבו שאתם העם. התקשורת מטעה אתכם לחשוב שזה אכן כך, אבל אתם לא. אתם סקטור מנותק, מתנשא ומחרים. עם ישראל לא איתכם, למעשה, אתם לא עם עם ישראל. תמיד מנסים להתנשא מאליו".

לאחר מכן, צייץ מגיש הפטריוטים ינון מגל כי "הטקס לאומי כמו שבנק לאומי".

בתוך כך, בניגוד להבטחתם לפני שבוע, בערוץ לא שידרו את בשידור חי את כל טקס המשפחות לציון שנה לשבעה באוקטובר, בדומה לשאר הערוצים המרכזיים, והסתפקו בכתב שנשלח למקום.

מירי רגב שרה נתניהו שבוע האפנה. אלירן אביטל,
מירי רגב שרה נתניהו שבוע האפנה/אלירן אביטל

מוקדם יותר היום פורסם בוואלה כי שעות ספורות לפני שידור הטקס הממשלתי של מירי רגב, במלאת שנה לטבח ה-7 באוקטובר, וכשהטקס מוקלט וערוך, לפחות שני ערוצים מסחריים מרכזיים לא קיבלו את הליינאפ (סדר הדברים) של הטקס. רק לאחר פרסום הדברים, ובעיכוב של שעות, נשלחו החומרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully