וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחד: משפחות החטופים מסתכלות לאחור - מה היינו עושים אחרת?

מירן פחמן

עודכן לאחרונה: 10.10.2024 / 14:40

הם לא אוהבים את המילה קמפיין ובכל זאת, שניהם עומדים בחזית התקשורתית של המהלך התקשורי-פרסומי הכי גדול וחשוב של השנה. בשיחה מרתקת עם גיל דיקמן וחן אביגדורי, איש הקריאייטיב מירן פחמן מברר איך נוצר הקמפיין להחזרת החטופים. צפו

Ear Catcher עם גיל דיקמן וחן אביגדורי ממשפחות החטופים/מירן פחמן , אולפני אדיו

הפרסומאי ואיש הקריאייטיב מירן פחמן צולל לשיחת עומק עם בכירים בתעשיית השיווק והפרסום. לרגל יום כיפור, פרק מיוחד עם עם גיל דיקמן וחן אביגדורי ממשפחות החטופים.

הם לא אוהבים את המילה קמפיין ובכל זאת, שניהם עומדים בחזית התקשורתית של המהלך התקשורי-פרסומי הכי גדול וחשוב של השנה, זה שנועד לשכנע את העם ואת מקבלי ההחלטות ללחוץ על עסקה שתחזיר את החטופים.

בפרק מיוחד לשבוע הזה שבין 7 לאוקטובר ליום כיפור, הקשיב פחמן לסיפור התקשורתי שלהם. מתי הבינו שצריך לייצר קמפיין תקשורתי, איך מתקבלות ההחלטות האסטרטגיות בתוך כל כך הרבה משפחות, על הקשר בינם לבין אנשי המקצוע שמנהלים את הקמפיין ואיך שומרים את הנושא כל הזמן על סדר היום גם כשהתקשורת כבר "מתעייפת".

לפרקים קודמים:

הצצה נדירה לראש של אחד ממשרדי הפרסום הגדולים בישראל >>>

בין רמזי לשארק: איך מייצרים בידול בסביבה נפיצה >>>

הנושא הפוליטי על השולחן

איך הפכה התמיכה בעסקה לסוגייה מפלגת בין תומכי ביבי למתנגדיו, ואיך נוצר החיבור בין קפלן לבגין

השלושה המשיכו בשיחה על קריאייטיב, מאיפה הגיע הצבע הצהוב, הסרט המזוהה והדיסקית, איך יוצרים רעיונות שהתקשורת תסקר וייצרו בולטות ברשת, על החופש של כל משפחה לדבר בשפה שלה ואיך נמנעים ממלכודות כמו יצירת אנטיגוניזם או הטענה שהקמפיין התקשורתי מעלה את המחיר של החטופים.

גם הנושא הפוליטי עלה על השולחן: איך הפכה התמיכה בעסקה לסוגייה מפלגת בין תומכי ביבי למתנגדיו, על ההחלטה לתקוף את הממשלה, על החיבור בין קפלן לבגין וגם, מה הטעויות שעשו לאורך הדרך, האם הם חושבים שהקמפיין עובד ואיך הם מודדים את ההצלחה שלו.

מירן פחמן הוא בעלים של Creative First, חברה הפועלת לקידום מצוינות קריאייטיבית באמצעות סוכנות קריאייטיב ואסטרטגיה עצמאית' קהילת הפרסום והשיווק הגדולה בארץ, הפודקאסט הפופולארי Ear Catcher ותחרות הקריאייטיב הישראלית גרנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully