וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועצת העיתונות תדון בפוליטיזציה ברשות השידור

אמילי גרינצווייג

16.8.2011 / 16:47

נשיאת המועצה השופטת בדימוס דליה דורנר נענתה לבקשת ראשי אגודות העיתונאים לדון בנעשה ברשת ב' מאז היכנסו של מיקי מירו לתפקיד מנהל קול ישראל

מועצת העיתונות תדון בנעשה ברשות השידור בישיבתה שתתקיים ב- 30 באוגוסט. המועצה תידרש לנושא בשל החשש ממעורבות פוליטית גוברת ברשות. יושבי ראש אגודות העיתונאים דני זקן ואבי פז יחד עם מנכ"ל האגודה בתל אביב יוסי בר מוחא פנו היום לנשיאת המועצה, השופטת בדימוס דליה דורנר בבקשה לזמן לדיון את נציגי הנהלת הרשות על מנת לשמוע את תשובותיהם לשורת טענות על הנעשה ברשת ב'.

בין היתר מבקש זקן לדון בטענות בדבר הניסיונות לצמצם את השידור מהפגנות המחאה החברתית ברחבי הארץ, צמצום היקף עבודתם של מספר עורכים וכתבים וההנחיה בדבר הפסקת מתן פתיח אישי בראשית תוכניות האקטואליה. לטענת זקן, פעולות אלו, שנעשו מיד עם היכנסו של מנהל קול ישראל החדש, מיקי מירו לתפקידו הינן "הוראות והנחיות שהיקפן ומשמעותן מעיד על כוונות לא מקצועיות ועל מניעים אחרים שיש לעמוד עליהם".

נשיאת המועצה, השופטת בדימוס דליה דורנר אמרה בשיחה עם וואלה! ברנז'ה:"רשות השידור, עובדיה והנהלתה, חברים במועצת העיתונות. אנו נזמין נציגים מהעובדים ומההנהלה וניתן לכל הצדדים להתבטא ולהביע דעתם על מנת שנוכל לבחון את התמונה במלואה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully