וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לשמועות: אלון בן דוד ועמנואל רוזן יגישו את מהדורת יום שישי בערוץ 10

8.5.2012 / 15:30

הפרשן המדיני והפרשן הצבאי של הערוץ יתחילו להגיש את המהדורה בעוד כמה שבועות, כשלצידם פאנל פרשנים ואורחים. נסלי ברדה צפויה להגביר את נוכחותה בהגשת "היום שהיה"

אלון בן דוד ועמנואל רוזן יגישו את מגזין יום שישי של ערוץ 10, "השבוע", כך מודיעים היום בערוץ. כזכור, לפני שמונה חודשים פרש גיא זהר מהנחיית המגזין כאקט מחאה על שידור ההתנצלות בפני שלדון אדלסון. שני הפרשנים יתחילו להגיש את המהדורה בעוד כמה שבועות לצד פאנל פרשנים ואורחים ויתחרו מול "אולפן שישי", אותה מנחה דני קושמרו, המחליף באופן זמני את יאיר לפיד.

את המגזין הגישה עד כה נסלי ברדה, זאת במקביל לתפקידה הקבוע בתוכנית התחקירים "המקור" וכמגישה ב"היום שהיה". עם ההכרזה על תמר איש-שלום כמגישת מהדורת חדשות 10 נודע כי זהר יגיש את המהדורה פעם בשבוע, וכעת צפויה ברדה להגביר את נוכחותה בהגשת "היום שהיה", אותה מגיש זהר.

עמנואל רוזן חזר לפני חודשיים לחדשות 10 לתפקיד הפרשן המדיני, תפקיד אותו מילא בעבר. בנוסף הגיש רוזן בחדשות 10 את תוכנית התחקירים "זה הזמן", וקודם לכן היה בין השאר הכתב והפרשן המדיני של חדשות 2, הגיש את "אולפן שישי" לצד גדי סוקניק ותוכניות נוספות, והיה הכתב הצבאי של מעריב ו"במחנה". בשנתיים האחרונות עבד רוזן בזכיינית קשת, כמו כן הגיש את "תיק תקשורת" בטלוויזיה החינוכית.

אלון בן דוד משמש כפרשן הצבאי של חדשות 10 מאז קום החברה, לאחר שקודם לכן שימש בתפקיד זה בערוץ 1. בשנת 2001, במהלך שנת לימודים בארצות הברית, סיקר את פיגועי ה-11 בספטמבר עבור הערוץ הראשון. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה לפני שבועיים, לצד איש-שלום וזהר עלתה גם האפשרות שהפרשן הצבאי של הערוץ, אלון בן דוד, יקח גם הוא חלק במהדורת חדשות 10, אולם כבר אז הסתמן כי הוא יצטרף להגשת "השבוע" מדי יום שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully