וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות פגישה בין חפץ לנציגי העיתונאים: הגשת התביעה המשפטית תוקפא

28.6.2012 / 12:04

אמש נעתרה הנהלת מעריב להיפגש לראשונה עם נציגי העובדים ולדון בגל הפיטורים. בעקבות הפגישה, בה נכח גם עורך העיתון ניר חפץ, הוקפאו ההליכים המשפטיים עליהם הכריז הארגון

ניצני הידברות בין הנהלת מעריב לבין וועד העובדים הזמני של העיתון. אתמול (רביעי) נעתרה הנהלת העיתון להיפגש עם נציגי ארגון העיתונאים, ופגישה נערכה בינם לבין העורך ניר חפץ, סמנכ"לית משאבי האנוש תמר רגב ועורך הדין של העיתון.
חפץ אמר לנציגי הוועד כי הוא מכיר בזכות ההתארגנות של העובדים ומבין את החשיבות שבעבודה מתואמת עמם. לצד זאת הוא דחה את דרישתם להקפיא את מהלך הקיצוצים והפיטורים, המתקיים בימים אלה בשל מצוקתו התקציבית הקשה של העיתון.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, בארגון מסיימים בימים אלה לגבש תביעה שתוגש לבית הדין לעבודה במטרה להקפיא את הפיטורים – זאת במידה שיתקבלו בעיתון החלטות שלא בתיאום עם הוועד. עובדי העיתון הציעו לנציגי ההנהלה לפתוח במשא ומתן על דרך שתאפשר לקצץ בהוצאות תוך פגיעה מינימלית בעובדים. "אנו מאמינים שיש דרכים כאלה", כתבו הבוקר בארגון לעובדי העיתון. "הבהרנו להנהלה כי אף שעתיד העיתון חשוב לכולנו, פיטורים מאסיביים של עיתונאים ללא ניסיון למצוא חלופות אינם עניין שנוכל לעבור עליו בשתיקה".

חפץ השיב לעובדים כי ההנהלה צריכה לדון בעניין, וכי תשיב להם בזמן הקרוב, על כן תוקפא בשלב זה הגשת התביעה לבית הדין לעבודה. במקביל, טיפלו בארגון בימים האחרונים בפניות של עובדים שביקשו לקבל סיוע משפטי לקראת הליכי הפיטורים.

בארגון ניצלו הבוקר את ההזדמנות וקראו לעובדים להצטרף לשורותיהם: "אנחנו מסייעים לכלל העובדים, אולם מזכירים לכם כי ככל שאנשים רבים יותר יצטרפו לארגון כוחנו יגדל".

עוד בנושא:
הקץ לשמועות? "ניר חפץ לא עוזב את תפקידו"
ארגון העיתונאים פותח בהליך משפטי נגד מעריב
ארגון העיתונאים להנהלת מעריב: הקפיאו הליכי השימוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully