וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלו הצמצומים במעריב: יותר מ-10 עובדים קיבלו מכתבי פיטורים

9.7.2012 / 15:05

כזכור, כעשרים מעובדי העיתון, קבועים ופרילאנסרים, קיבלו החודש הודעות על הפסקת העסקתם. כמו כן לוואלה! ברנז'ה נודע כי מעריב הפסיק את ההתקשרות עם סוכנות "פלאש 90"

החלו הפיטורים במעריב: יותר מעשרה עובדים קיבלו, החל מאתמול, מכתבי פיטורים – זאת בהמשך לשימועים שנערכים בעיתון בשבועות האחרונים. כזכור, כעשרים מעובדי מעריב, קבועים ופרילאנסרים, קיבלו החודש הודעות על הפסקת העסקתם בעיתון. בין העיתונאים שצפויים לעזוב את העיתון נמצאים שלום ירושלמי, אבי אורנן, נתיב נחמני, רון עמיקם, טל אריאל אמיר, נדב איל וזהר שחר לוי, ואלה הצטרפו לשישה מעובדי ז'ורנל בהם עופר מתן ומיה יסעור, זאת כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה.

כמו כן לוואלה! ברנז'ה נודע כי לאחר 12 שנים, הפסיק מעריב את ההתקשרות עם סוכנות הצילום "פלאש 90", ועם צלם המערכת מוטי לבטון. נתי שוחט, מנכ"ל הסוכנות אישר את הפרטים ומסר כי הוא מבקש "להודות למעריב על שנות העבודה המשותפות".

הליכי הפיטורים במעריב באים על רקע המשך צבירת ההפסדים של העיתון, אשר השנה הכנסותיו המשיכו לרדת. ברבעון הראשון של השנה הנוכחית הפסידה החברה 36.6 מיליון שקל וההכנסות עמדו על 65 מיליון שקל בלבד, חמישה מיליון שקלים פחות מהרבעון המקביל בשנה הקודמת. גם גירעון החברה העמיק והוא עומד על 32 מיליון שקלים לעומת 15.7 מיליון ברבעון המקביל בשנה הקודמת.

במעריב בחרו שלא להגיב לדברים.

עוד בנושא:
בעקבות פגישה בין חפץ לנציגי העיתונאים: הגשת התביעה המשפטית תוקפא
הקץ לשמועות? "ניר חפץ לא עוזב את תפקידו"
ארגון העיתונאים פותח בהליך משפטי נגד מעריב

  • עוד באותו נושא:
  • מעריב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully