וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש דחה בקשת ערוץ 10 לצו מניעה נגד מכירת זכויות "הישרדות"

14.8.2012 / 16:27

הערוץ טען כי בכוונתו להמשיך בהכנות לקראת העונה השביעית של התוכנית וכל יום שעובר גורם לו נזק עצום. בית המשפט קבע כי "אינו רואה מקום להעניק סעד במעמד צד אחד בלבד"

(עדכון: 19.00)

נמשך הקרב על "הישרדות": בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה הערב (שלישי) את בקשתו הדחופה של ערוץ 10 למתן צו מניעה זמני נגד מכירת הזכויות על פורמט התוכנית "הישרדות" לזכיינית ערוץ 2 רשת מחברת Castaway כבר בשנה הנוכחית לצורך הפקת עונה שביעית של התוכנית.

בבקשתו טען הערוץ כי בכוונתו להמשיך בהכנות לקראת העונה השביעית של "הישרדות", וכי "כל יום שעובר מבלי שהערוץ מקדם את הפקת התוכנית גורם לו נזק עצום".

עוד נטען על ידי עורך הדין ברוך כצמן ממשרד הרצוג פוקס נאמן ושות?, המייצג את ערוץ 10 בנושא, כי "מדובר במקרה קיצוני בו עולם הריאליטי התערבב עם העולם האמיתי, כאשר רשת ו-Castaway האנגלית, בחשאי ובניגוד להסכם תקף עם ערוץ 10 ובניגוד להתנהלות שהייתה בינו לבין החברה האנגלית, התקשרו מאחורי גבו של ערוץ 10 בהסכם ביניהן בנוגע להפקת ושידור העונה השביעית של 'הישרדות', כאילו מדובר בעוד פרק המצולם באי אקזוטי".

בית המשפט השיב לערוץ כי "אינו רואה מקום להעניק סעד במעמד צד אחד בלבד", קבע מועד לדיון בספטמבר והוסיף כי אינו רואה מקום לדון בעניין במהלך פגרת בתי המשפט.

כזכור, בשבוע שעבר התייחס מנכ"ל ערוץ 10 ל"תרגיל" שעתה רשת ואף הציב אולטימטום לזכיינית ול-Castaway לחזור בהן מרכישת הפורמט. במייל ששלח לעובדי ערוץ 10 כתב יואב הלדמן כי "הערוץ מתכוון להילחם על המותג המצליח. לערוץ 10 יש חוזה ברור ותקף עם חברת Castaway. חוזה שמעגן, בצורה חד משמעית, את האופציה שיש לנו על הפקת הישרדות בישראל גם לעונה הבאה".

טרם התקבלו תגובת רשת לדברים. עו"ד כצמן אישר כי הוגשה בקשה לצו.

עוד בנושא:
משימת הדו קרב
רשת תוקפת חזרה: ”ערוץ 10 ויתר על ’הישרדות’; טענותיו - הוצאת דיבה”
ערוץ 10 דורש מרשת: הודיעו כי ההסכם עם Castaway מבוטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully