וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 10 תובע את רשת: "התנהלות שלא מקובלת גם בעולם העסקי"

20.8.2012 / 17:53

לאחר שצו המניעה שהגיש נדחה, בתביעה שהגיש היום נגד זכיינית ערוץ 2 וחברת CASTAWAY מבקש הערוץ מבית המשפט ”להפסיק את ההתקשרות שנועדה לפגוע בו”. ברשת בחרו שלא להגיב

המאבק בין ערוץ 10 לבית זכיינית ערוץ 2 רשת על פורמט התכנית "הישרדות" מעלה הילוך: בערוץ הגישו היום (שני) לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב תביעה כנגד חברת CASTAWAY הבריטית הבעלים על פורמט הריאליטי וכנגד הזכיינית המקומית שקנתה אותו ממנה. בערוץ 10 דורשים מבית המשפט לקבוע כי לאור החוזה שלהם עם החברה – אין להסכם בין רשת לבינה תוקף משפטי. בערוץ דרשו לפני שבועיים מבית המשפט צו מניעה זמני לתחילת הפקת התכנית על ידי חברת "אבוט המאירי", אולם בית המשפט דחה את הבקשה.

לפי ערוץ 10, ההסכם נחתם 'מאחורי גבו' ובניגוד לחוזה שלו בנושא "הישרדות" הקובע כי על CASTAWAY לתת לו שלושה חודשים של משא ומתן בטרם מועבר הפורמט לזכיין אחר – שלושה חודשים שאמורים להתחיל רק מתום תקופת שידורי אותה עונה. "מדובר בהתנהלות פסולה, התנהלות שלא מקובלת גם בעולם העסקי והקר, התנהלות שאסור להשלים עימה ומן הראוי להעמיד מולה 'תמרור עצור' ברור ומפורש", טוענים בערוץ – ומבקשים כאמור למנוע את הפקת העונה השביעית עבור רשת ו"להפסיק את ההתקשרות שנועדה לפגוע בו באופן חמור".

בערוץ טוענים כי עם הודעת רשת על רכישת הפורמט נגרם להם נזק מיידי, שכן הם מעוניינים להתחיל הכנות לקראת העונה הבאה ולקדם אותה – והימנעות מכך מסבה להם נזקים עסקיים. "זאת שעה שטרם הסתיימו שידורי העונה השישית של הסדרה בישראל בערוץ 10 ובעת שהגורמים המקצועיים בערוץ 10 כבר עמלים על הכנת העונה הבאה של הסדרה", נכתב בכתב התביעה. "בשלב זה היציאה להפקת העונה השביעית של הישרדות ישראל נמנעת מערוץ 10. לפיכך, שידור העונה השביעית של הישרדות ישראל בלוח השידורים של ערוץ 10 לשנת 2013, אשר היה מתוכנן למאי 2013, לא יתאפשר".

ברשת בחרו לא להגיב לדברים.

בצירוף מקרים, כתב התביעה מוגש יום אחד לפני שדירקטוריון ערוץ 10 אמור להתכנס ולהורות על הקפאת תכניות והפקות באופן מידי. הדירקטוריון יתכנס מחר בערב בהרצליה, ויורה להנהלת הערוץ לקצץ באופן מיידי 50 מיליון שקלים מהתקציב.

עוד בנושא:

רשת תוקפת חזרה: ”ערוץ 10 ויתר על ’הישרדות’; טענותיו - הוצאת דיבה”
משימת הדו קרב
ערוץ 10 דורש מרשת: הודיעו כי ההסכם עם Castaway מבוטל

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 10
  • רשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully