וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנכ"ל ההפקה של ערוץ 10 הודתה: לא חידשנו את החוזה של "הישרדות"

6.9.2012 / 11:38

זיוית דבידוביץ' אמרה השבוע, בדיון ראשון בבית המשפט בנושא, כי תקופת הרישיון של הערוץ עבור "הישרדות" תמה באמצע יולי 2012, והם אכן לא ביקשו הארכה

הקרב על "הישרדות": השבוע נערך דיון ראשון בכתב התביעה שהגיש ערוץ 10 לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד זכיינית ערוץ 2 רשת וחברת Castaway הבריטית אשר מכרה לזכיינית את פורמט התכנית, ועתה טוען עו"ד ברוך כצמן המייצג את ערוץ 10 בהליכים כי ראש המחלקה הבינלאומית של רשת, שרון גלבאום-שפאן אשר הובילה את מהלך רכישת הפורמט – מסרה לבית המשפט שתי גרסאות שונות באשר להתקשרות עם Castaway.

במכתב ששלח הבוקר לעו"ד חגי דורון המייצג את זכיינית ערוץ 2 רשת, טוען עו"ד כצמן כי דבריה של גלבאום-שפאן בפני בית הדין השבוע נוגדים דברים שנמסרו מנציגת החברה הבריטית בנוגע להליכים בינה לבין רשת. "המצהירה, שלא כאן אתייחס למהימנותה הנמוכה, נתנה שתי גרסאות שונות בנוגע לקשר שנוצר עם החברה האנגלית, הפליאה בתיאור ההתייחסות למרשתי בשיחות עם החברה אנגלית ואציין, בתמצות, כי דבריה הינם בניגוד מוחלט לדברים שנאלצה המצהירה מטעם החברה האנגלית לומר. מישהי אחת אומרת, אולי, את האמת. מאד מטריד. לבטח מבחינת מרשתך", כך במכתבו.

עו"ד כצמן כתב כי בכוונת ערוץ 10 להגיש "תביעה כספית עצומה" כנגד רשת לאחר סיום ההליכים המשפטיים סביב הפורמט – ולכן הגיש הערוץ בקשה לפיצול סעדים. כצמן התייחס גם לדברים שנאמרו בדיון השבוע על ידי נציג הזכיינית. "זכורים וצורמים במיוחד דבריך, שנאמרו באופן בוטה ומתלהם בסוף הדיון, לפיהם מבחינת רשת אין שום בעיה באם הישרדות לא תשודר כלל בישראל, באף ערוץ", כתב כצמן. "ברור כשמש כי כוונת מרשתך הינה לפגוע במרשתי 10 ודרך זאת גם בכלל הצופים בישראל שכה אוהבים את התוכנית הישרדות. לרשת חשוב דבר אחד – למנוע את המשך שידור הפורמט הישרדות בערוץ 10. דבר אחר לא מעניין את רשת. אפס. כלום".

בדיון שהתקיים השבוע הודו בערוץ 10 כי לא חידשו את החוזה מול החברה הבריטית. סמנכ"ל ההפקה של הערוץ, זיוית דבידוביץ', אמרה כי תקופת הרישיון של הערוץ עבור "הישרדות" תמה באמצע יולי 2012, והם אכן לא ביקשו הארכה - לעומת פעמים קודמות בהן קיבלו הארכה באופן אוטומטי. בדיון השבוע נחשף כי עלות הפקת עונה של "הישרדות" עומדת על בין 3.5 ל-3.8 מיליון דולר, והפקה של שתי עונות באותו הזמן מוזילה את העלות בכמיליון דולר לעונה. בערוץ 10 ביקשו להפיק עת העונה השביעית ביחד עם העונה השישית, אולם המונסונים בתאילנד מנעו מהם לעשות כן. "אנחנו ביקשנו שהחוזה, שהיה על העונות 6 ו-7, יהיה רק על 6 וביקשנו להצמיד את 7 ל-8 לחוזה הבא", הסבירה דוידוביץ'.

מרשת נמסר בתגובה לדברים: "אנו המומים, אך לא מופתעים מהמכתב הבוטה ומהסגנון בו בוחר ערוץ 10. הזכויות של הישרדות עברו כדת וכדין לידי רשת. לא ברור מדוע החליט ערוץ 10 לגרור את רשת לבית המשפט בעניין זה, אולם משאנחנו שם, אנו נמתין להחלטת השופט בעניין ולא ניגרר להתבטאויות כאלה או אחרות של ערוץ 10".

בכיר בערוץ 10 ציין ?אני די מבין את הלחץ והתסכול שבו רשת נתונים. בכל אופן, הקיץ הזה הותיר אותם מעט חבולים. להפסיד לערוץ 10 כשהוא משדר תוכניות ריאליטי חזקות זה בר תירוץ, להפסיד לערוץ 10 כשהוא משדר דרמה ודוקו זה כבר סיבה לתסכול ולחץ. לא נורא תיכף חגים?.

מערוץ 10 נמסר: ?אללה אסלאם?.

עוד בנושא:
ביהמ"ש דחה בקשת ערוץ 10 לצו מניעה נגד מכירת זכויות "הישרדות"
משימת הדו קרב: מי המנצח האמיתי ברכישת רשת את הישרדות?
רשת תוקפת חזרה: ”ערוץ 10 ויתר על ’הישרדות’; טענותיו - הוצאת דיבה”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully