וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלי אזולאי שבה מהקרבות

4.1.2016 / 11:46

בעקבות המלחמה בין רון ירון עורך ידיעות אחרונות ועורך העל של ynet לבין עורך האתר ערן טיפנברון: הכתב הוותיק בוושינגטון יצחק בן חורין ייפרד מהתפקיד - כתבת העיתון אורלי אזולאי תחליף אותו

אורלי אזולאי בטהראן. ynet, צילום מסך
החדשה של ynet. אורלי אזולאי/צילום מסך, ynet

לקראת המעבר הצפוי לראשון לציון, ממשיכה להתחמם החזית בין רון ירון עורך ידיעות אחרונות ועורך העל של ynet לבין ערן טיפנברון המשמש כעורך האתר. הפעם מי שישלם את המחיר בעקבות קרבות העורכים, הוא כתב הוותיק של האתר בוושינגטון יצחק בן חורין, שייפרד מתפקידו. את בן חורין תחליף כתבת העיתון הוותיקה בוושינגטון אורלי אזולאי, שנחשבת למקורבת לירון - כך נודע לוואלה ברנז'ה.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה, בינואר הקרוב תעבור הקבוצה לבית ידיעות אחרונות בראשון לציון. עוד לפני המעבר החלו מאבקי הכוח בין טיפנברון לירון. לפני כשנה וחצי מונה אלון גולדשטיין, יד ימינו של ירון, כמשנה לעורך האתר במקביל לתפקידו בעיתון. הוא החזיק מעמד באתר כחצי שנה שנה בלבד. גם להב שימשה בתפקיד המשנה של טיפנברון, אולם היא החזיקה מעמד כשנה בלבד. גולדשטיין שב לעיתון ושימש כמשנה לירון ולהב הועברה לתפקיד סגניתו של ירון.

המתח בין שני העורכים החריף לפני כחצי שנה, עם מינויו של ירון לעורך על של האתר. ירון החל להדק את אחיזתו ב-ynet ואף החל בהליך של ביטול ערוץ הכלכלה והחלפתו בתכנים מהמוסף הכלכלי של העיתון "ממון". מנגד, פעל טיפנברון כדי להחליש את ירון. כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, גורמים בקבוצה סיפרו כי טיפנברון פעל כדי להזיז את גולדשטיין מדרכו בהתערבות המו"ל נוני מוזס ששומר על קרבה עם שני העורכים. בסופו של דבר, לפני כחודש, עזב גולדשטיין את העיתון.

כעת, כך לטענת גורמים בעיתון, החליט ירון בעצתה של להב להזיז את בן חורין מתפקידו לאחר כ-15 שנה באתר שאליו הצטרף עם הקמתו.

ב-ynet סירבו להגיב. תגובתו של ירון לא התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully