וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 20 נגד קשת: "האם דיין הייתה מעזה לבזות את זכר רבין?"

13.4.2016 / 16:10

הערוץ פרסם פוסט בעמוד הפייסבוק שלו התוקף את תחקיר "עובדה" שישודר מחר, הנוגע להאשמות של תקיפות מיניות מצידו של רחבעם זאבי: "אילנה דיין מבזה את כבוד הנרצח ומכפישה את זכרו של אחד מגדולי גיבוריה של ישראל, לטובת רייטינג"

אילנה דיין. אלדד רפאלי, מערכת וואלה! NEWS
"בושה". אילנה דיין/מערכת וואלה! NEWS, אלדד רפאלי

ערוץ 20 יוצא היום (רביעי) במתקפה חריפה נגד התחקיר של אילנה דיין על רחבעם זאבי (גנדי). מחר ישודר ב"עובדה" תחקיר של הכתב עמרי אסנהיים, הנוגע להאשמות של תקיפות מיניות מצידו של זאבי, למרות שבנו ואלמנתו ביקשו למנוע את שידורו מחשש לפגיעה ב"מורשת גנדי". התחקיר כולל עדויות של מספר נשים שטוענות כי הותקפו מינית על ידי זאבי בין השנים 1968 ל-1972 בעת שהיה אלוף פיקוד מרכז.

בפוסט שפורסם היום בעמוד הפייסבוק של ערוץ 20 נכתב: "הוא שירת בהגנה, בפלמ"ח ובצה"ל. לחם במלחמת העצמאות, במבצע קדש, במלחמת ששת הימים, במלחמת ההתשה ובמלחמת יום הכיפורים. שירת כמג"ד בגולני, אלוף פיקוד המרכז וראש אגף מודיעין. קיבל את צל"ש הרמטכ"ל. היה ממתכנני ההשתלטות על מטוס סבנה. שימש כשר התיירות. היה המתנגד החריף ביותר להסכמי אוסלו. הקדיש את מיטב זמנו למאבק לאיתור שבויים ונעדרים. חוליית טרור של החזית העממית רצחה אותו".

עוד נכתב בפוסט: "ואז באה אילנה דיין. מבזה את כבוד הנרצח ומכפישה את זכרו של אחד מגדולי גיבוריה של ישראל, לטובת רייטינג. בושה. האם היא הייתה מעזה לבזות את זכר הנרצח ולשדר תחקיר כזה במידה והיה מדובר ביצחק רבין? כמובן שלא".

קמפיינים נגד מתחרים - לא בפעם הראשונה

פלמח זאבי: "הוא כבר 15 שנה לא אתנו ולא הייתי שם ולא יודע מה היה, אם היה. אני יכול להגיב על כל דבר אחר, אבל על הטרדות של נשים שמסתתרות מאחורי וילון ובנות 65 לא יכול להגיב"

פלמח זאבי אמר היום לאולפן וואלה! NEWS: "אנחנו לא ניסינו למנוע את השידור - אני באופן אישי הסכמתי להופיע לאחר השידור אם יסלקו את הקטעים של טענות להטרדה מינית, כי אבי לא נמצא שם להגיב. הוא כבר 15 שנה לא אתנו ולא הייתי שם ולא יודע מה היה, אם היה. אני יכול להגיב על כל דבר אחר, אבל על הטרדות של נשים שמסתתרות מאחורי וילון ובנות 65 לא יכול להגיב".

עוד אמר זאבי, "אני בשמחה אענה לכל דבר אחר. אני לא יכול להגיע לאף אחת מהתלוננות כי לא מסכימים להגיד מי הן. זה לא מעניין אותי, אבל לא היית בורח מזה. אני ואימא שלי יודעים מי היה אבא, זה לא מה ש'עובדה' מנסה להשיג".

זו לא הפעם הראשונה בה ערוץ 20 נוקט עמדה מול גופי תקשורת מתחרים, או מנהל קמפיינים. בתחילת השנה פורסם בדף הפייסבוק של הערוץ פוסט שהאשים את אנשי חדשות 2 בכך שהם מחמירים עם מבצעי הטרור היהודי לעומת מבצע פיגוע הירי בתל אביב. בדצמבר פתח ערוץ 20 בקמפיין שכלל השמצות והכפשות בפייסבוק נגד הנשיא רובי ריבלין, בעקבות השתתפותו בוועידת "הארץ" לצד ארגון שוברים שתיקה.

טרם התקבלה תגובת קשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully