וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 2: הזכייניות מושכות טאלנטים – החדשות בקרב בלימה

18.7.2017 / 13:20

הפיצול מתקרב והמתח בין חדשות 2 לבין הזכייניות קשת ורשת הולך וגובר. לוואלה ברנז'ה נודע כי בחברת החדשות מנסים למנוע עוד אבידות ולחדש עם כתבים בולטים את החוזים ל-3 שנים נוספות. הערכה: הטאלנטים ינסו לנצל את המצב ולשפר עמדות

חדשות 2. יח"צ,
חדשות 2/יח"צ

פיצול ערוץ 2 בנובמבר הקרוב הולך ונותן אותותיו גם בגזרה הרגישה שבין זכייניות ערוץ 2 קש ורשת לבין חברת החדשות של הערוץ, וההערכה כעת בענף היא כי העובדים הבכירים בחברה רואים את אלו שעזבו תמורת הצעות משתלמות יותר – גיא לרר, גיא פינס, אודי סגל, שי גל – ומנסים לשפר את תנאי ההעסקה הנוכחיים שלהם.

לוואלה ברנז'ה נודע כי בעקבות גל העזיבות מחדשות 2 מנסים בהנהלה לחדש את החוזים של חלק גדול מהכתבים הבולטים ולהחתים אותם למשך 3 שנים נוספות. גורם בכיר בענף הטלוויזיה טוען כי "בחברה חוששים שככל שאנו מתקרבים למועד הפיצול, עוד ועוד טאלנטים יודיעו על עזיבה – וזה יחליש משמעותית את חדשות 2". כידוע, קשת ורשת הן בעלות אחזקה משותפת בחברת החדשות, וכעת עם הפיצול המתקרב נוצר מצב אבסורדי: בעוד שבעבר חברת החדשות נאלצה להתמודד עם מעבר של טאלנטים לערוצים אחרים - 10, התאגיד - במצב הנוכחי חדשות 2 מאבדת עיתונאים בולטים לטובת בעלי המניות שלה.

ואולם, ההנחה הרווחת היא שלקשת יש פחות עניין בהחלשת המותג של "חדשות 2", שכן היא מעוניינת בחברה גם בתום תקופת ה-3 שנים שלאחר הפיצול - כאשר אז הזכייניות אמורות להתמודד על רכישת חדשות 2 בהליך במב"י - לעומת רשת אשר בעבר פורסם מספר פעמים שהיא בוחנת אופציה של מיזוג עם RGE.

בתחילת השבוע פורסם כי סגל, הכתב והפרשן המדיני של חדשות 2, יעבור לרשת שם יגיש את תוכנית האקטואליה המרכזית לצידה של לוסי אהריש. על פי הגורם, במקביל לרשת, סגל ניהל מו"מ גם עם קשת – כאשר ככל הנראה אחת האופציות שנבדקו היא הגשה של תוכנית הבוקר של הזכיינית – אך ההצעה מרשת הייתה יותר משתלמת. בנוסף פורסם כי רשת ניהלה מו"מ גם עם עורכת הכלכלה של חדשות 2 קרן מרציאנו, ועם חיים אתגר ונסלי ברדה מקשת.

לפני כחודש פורסם בוואלה ברנז'ה כי גל, כתב "אולפן שישי", עוזב לטובת "עובדה" של קשת ויחליף את נסלי ברדה, שעזבה בסוף העונה את תוכנית התחקירים. בנוסף לזליגת טאלנטים מחברת החדשות של ערוץ 2 לטובת הזכייניות, גם ערוץ 10 איבד כמה מגישים בולטים בגלל הפיצול המתקרב: כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, גיא פינס עובר לקשת ותוכנית הצרכנות "הכל כלול" תשובץ במקומו. לרר עובר לרשת, ואתמול פורסם בוואלה ברנז'ה שטל ברמן יגיש את "הצינור" במקומו.

טרם התקבלה תגובה מחדשות 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully