וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בנות קשת המפתות, התעוררתי עם זקפת בוקר"

6.11.2017 / 13:15

לאחר שבקשת הגיבו באיחור ניכר להאשמות של עיתונאיות בכירות כנגד נשיא החברה אלכס גלעדי, היום צפה על פני השטח מחאה חדשה - כשהפעם במרכז, מלבד גלעדי, גם יורם זק ואייל גולן. זק: "היום לא הייתי מתנסח בצורה כזו"

יורם זק. נמרוד סונדרס
יורם זק/נמרוד סונדרס
המיילים של זק מהווים בעיה חדשה עבור קשת, שנאלצת להתמודד עם החשיפות על גלעדי. נותר לתהות האם בקרוב יודיעו על הדחתו או השעייתו מהתפקיד, או שמקווים שהסערה תחלוף

לאחר שבקשת הגיבו באיחור ניכר להאשמות של עיתונאיות בכירות כנגד נשיא החברה אלכס גלעדי, היום (שני) צפה על פני השטח מחאה חדשה כנגד קשת – כאשר הפעם במרכז, מלבד גלעדי, גם עורך "האח הגדול" לשעבר יורם זק, ואייל גולן שאמור להופיע בקרוב בריאליטי חדש עם אביב גפן.

המיילים המטרידים של זק שנחשפו היום מהווים בעיה חדשה-ישנה (לאחר פרשת דנה רון) עבור קשת, שנאלצת להתמודד בימים האחרונים עם החשיפות של אושרת קוטלר ונרי ליבנה שטענו כי גלעדי הציע להן הצעות מגונות. לא ברור מה מתכוונים לעשות בנושא כהונתו של גלעדי כנשיא קשת, ונותר רק לתהות האם בקרוב יודיעו על הדחתו או השעייתו מהתפקיד, או שבחברה יקוו שהסערה תחלוף מבלי שיצטרכו לכך.

בטור דעה שפירסם "המקום הכי חם בגיהינום" תחת הכותרת: "אלכס גלעדי, אייל גולן ויורם זק צריכים ללכת הביתה", סבורים באתר כי ההודעה של דרורית ורטהיים מהבוקר לא מספיקה – "היא מתפרסמת מאוחר מידי והיא עדינה מידי". בנוסף לכך, הם מבקשים כי בקשת ידיחו את גלעדי מתפקידו כנשיא החברה, ויצהירו כי לא יעבדו יותר עם זק או יתנו חשיפה לאייל גולן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההסתבכות הקודמת של זק. דנה רון/מערכת וואלה!, צילום מסך

"גם אתם מסתובבים בבניין ומדמיינים את כולן ערומות?"

"זה לא רק אלכס גלעדי לפני המון שנים. זו המורשת שקשת מטפחת...בשבוע הקרוב מנהלי קשת חייבים לשגר הודעה ברורה ולומר 'אנחנו מתנצלים על הטעויות שלנו בעבר. גלעדי יעזוב את תפקידו. לא נעבוד עם זק יותר ולא ניתן לגולן חשיפה'"

בטור מפורסם מייל ששלח זק באותה תקופה לכל העובדים: "גם אתכם המונדיאל מחרמן בטירוף? גם לכם מתחשק לשחק עם עצמכם בשירותי הקומה שלכם באמצע היום? גם אתם מסתובבים בבניין ומדמיינים את כולן ערומות? גם לכם יש מחשבות על כל מיני הרכבים ותנוחות במיטה אחת גדולה? גם אתם מדמיינים אחת מכל מחלקה בבניין בחדר ישיבות חשוך כשהבניין ריק מאנשים? כנראה שכן, ואם לא אז חבל. ואם שוב פגעתי ברגשותיו של מישהו אני מתנצל. זה כנראה רק אני וחשוב לי לשתף אתכם במה שעובר עלי".

עוד נכתב במייל: "היום הזה, כולו (כאן הוא נוקב בשם של עובדת) כן כן, אותה רפרנטית ראשית יפת מראה...הבחורה שאני כל כך אוהב למרות שהיא בקשה להשאיר את אזור המפשעה שלה מחוץ למייל. (אז אני זורם עם הבקשה שלך למרות שהרבה מהקוראים בטח כבר מדמיינים אותו ממש כרגע)".

לסיכום, ב"מקום הכי חם בגיהנום" כותבים: "זה לא רק אלכס גלעדי לפני המון שנים. זו המורשת שקשת מטפחת. אבל מי זו קשת? קשת היא תאגיד, ותאגיד הרי לא מקבל החלטות בעצמו. לתאגיד יש בעלי מניות, ויש לו מנכ"ל. בעלי המניות של קשת, למי שהספיקו לשכוח, הם דרורית ורטהיים עצמה ויצחק תשובה. המנכ"ל הכל יכול שלה הוא אבי ניר. בשבוע הקרוב מנהלי קשת חייבים לשגר הודעה ברורה לכל הצופות והצופים שלהם ולומר "אנחנו מתנצלים על הטעויות שלנו בעבר. אלכס גלעדי יעזוב את תפקיד נשיא קשת. לא נעבוד עם יורם זק יותר ולא ניתן לאייל גולן חשיפה כלשהי. הרשעה פלילית אינה הסטנדרט היחיד – מי שלא נוהג בצורה ראויה, לא יופיע אצלנו ולא יעבוד איתנו". כשהם יעשו את זה, יהיה קל הרבה יותר להאמין להצהרת הסולידריות הנשית שהוציאה הבוקר דרורית ורטהיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלכס גלעדי. ראובן קסטרו
אלכס גלעדי/ראובן קסטרו

זק: "לוקח אחריות על הטקסטים - ומבין שהיו בוטים"

זק: "קראתי היום את המיילים שכתבתי לפני 7 שנים. הם לא הצחיקו אותי. אני לוקח אחריות על הטקסטים ומבין היום, במבט לאחור, שהיו בוטים. השנים עברו, הזמנים השתנו, וגם אני למדתי והתפכחתי"

המייל שפורסם ב"מקום הכי חם בגיהנום" הוא המשך ישיר למייל אחר שפורסם מוקדם יותר היום, בחשבון הטוויטר של הדס שטייף. כתבת המשטרה של גל"צ חשפה מייל שנשלח על ידי זק בתפוצה לעובדי קשת לפני כ-7 שנים, כאשר הוא מתאר לכל העובדות את זקפת הבוקר שלו. שטייף אף כתבה בציוץ "יש לי עוד...לאט לאט" - ובכך רמזה כי מדובר במייל אחד מתוך ראיות נוספות שיצוצו בעתיד הקרוב בעניינו של זק.

במייל הזה כתב זק: "בנות קשת המפתות, עובדות מאקו הממזריות, הבנות הזורמות מערוץ ביפ וערוץ 24, בקיצור כל הבנות בבניין והבנים גם. הבוקר בשבע התעוררתי עם זקפת בוקר מטורפת. שאלתי את עצמי למה? מה קרה? מה יש ביום הזה שהופך אותו למיוחד כ"כ? התהפכתי במיטה עם הזקפה, ואז עוד פעם ועוד פעם ועוד פעם ועוד ועוד ועוד וזה היה מאד נעים לי. במקלחת שוב הרהרתי ביום המיוחד הזה. שוב התעורר בי משהו. הסתבנתי, ואז הסתבנתי עוד קצת ועוד קצת ועוד קצת וזה היה לי מאד נעים. אח"כ קצת שרף לי, יום מיוחד שכזה". את המייל שלא נפסק כאן חתם זק "אתן נראות נהדר, נשיקות יורם. יו"ר המועצה להסדר ההימורים בקשת".

זק מסר בתגובה: "קראתי היום את המיילים שכתבתי לפני 7 שנים. הם לא הצחיקו אותי. אני לוקח אחריות על הטקסטים ומבין היום, במבט לאחור, שהיו בוטים. השנים עברו, הזמנים השתנו, וגם אני למדתי והתפכחתי. היום לא הייתי מתנסח או מתנהל בצורה כזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully