וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בידיעות רוצים נתח מהרדיו: משקיעים מאות אלפי שקלים בהקמת אולפנים חדשים

עודכן לאחרונה: 21.3.2022 / 14:43

מתחת לרדאר והרחק מעין התקשורת, בקבוצת ידיעות אחרונות מקימים אולפני רדיו מושקעים - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. האסטרטגיה: מותג דיגיטלי שיתחרה בתחנות האזוריות. הנה הפרטים

בקבוצת ידיעות אחרונות עומדים להשיק בקרוב מיזם רדיו דיגיטלי עצמאי - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. המיזם הוקם מתוך אסטרטגיה ושאיפה לנגוס בתקציבי הפרסום של תחנות הרדיו האזוריות, וגם באלו המשווקים על ידי שפ"א (שירותי פרסומת אזורי), הנחשב לגוף מכירת הפרסומות הגדול והחזק בפלטפורמה. ההערכה היא כי בקבוצה מזהים את הנחיתות היחסית של הקבוצה אל מול האיחודים שנוצרו בשנים האחרונות בין הפרינט לרדיו, כפי שאלו נעשו במיזם הפודקאסטים של חדשות 12 ו-N12 של קשת, וכן בסינרגיה שבין אתר וואלה! למעריב ולרדיו 103 הנמצאים תחת אותה קבוצה.

לפי ההערכות, קבוצת ידיעות אחרונות השקיעה מאות אלפי שקלים במיזם שכולל אולפנים חדשים ומושקעים בקומה השלישית בבניין הקבוצה בראשל"צ. באולפנים הותקנו מצלמות מתקדמות וכן מוטמעות, שישדרו וידיאו בשידור חי, וכן אולפני פודקאסט, אולפנים להקלטת מבזקים וכמובן אולפן הקלטות ל"עברית" מבית ידיעות אחרונות. בנוסף, הקבוצה תשקיע באפליקציה ייעודית למיזם.

מי שמונה לעמוד בראש המערך החדש הוא לשעבר רכז הכתבים של ynet יוסי פישר המוגדר כיום כ"מפיק האחראי של דסק החדשות של ynet" - המשמש גם כאחראי על הרדיו באתר.

בית ידיעות אחרונות בראשון לציון. צילום: ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
בית ידיעות אחרונות בראשון לציון/ראובן קסטרו, צילום: ראובן קסטרו
לפי גורמים באתר, התוכניות של המו"ל מוזס כוללות תוכניות ורצועות שלמות ולו"ז שידור 24/7 לכל דבר ועניין. כמו כן, לפי התכנון חלק מתוכניות הרדיו יועלו לאינטרנט וכך יקבלו קידום נוסף

בתוך כך, בקבוצה מנסים לקדם את השת"פ בין רדיו 102 ל-ynet כאשר הכוונה היא שכל מבזקי החדשות, הרצועות, והתוכניות יוקלטו בבית ידיעות. כיום 102 משדרים את המבזקים של ynet "אז איז". מטרת הקבוצה היא שכל המבזקים שהיו עם 102 יעברו להיות משודרים "בבית" במקום ב-102, ובמקביל - חלק מהתכנים העתידים של ynet יעלו ב-102. כזכור, לפני מספר שנים החליטו ברדיו תל אביב לנהל עצמאית את מכירת הפרסום, בניגוד לנהוג, כאשר את השיווק ביצעה לאורך השנים שפ"א. בהקשר זה יצוין כי שפ"א מתמקדת כיום בעיקר במכירת חסויות ומקבצי פרסומות לתחנות האזוריות הגדולות, ולא במכירת דיגיטל ייעודית ורוב ההכנסות בענף מרדיו בדיגיטל אינן מגיעות דרכה.

לפי גורמים באתר, התוכניות של המו"ל מוזס כוללות תוכניות ורצועות שלמות ולו"ז שידור 24/7 לכל דבר ועניין. כמו כן, לפי התכנון חלק מתוכניות הרדיו יועלו לאינטרנט וכך יקבלו קידום נוסף.

עוד נודע לוואלה! ברנז'ה כי במסגרת הפיילוט לקראת לוח השידורים המתגבש של המיזם, החליטו באתר על תוכנית חדשה בהנחיית מורן אזולאי, בסגנון "אינטימי" עם רפי רשף, כאשר מדי שבוע יגיע פוליטיקאי לאולפן. התוכנית הייתה אמורה לצאת לדרך כבר לפני כמה שבועות ונדחתה.

באתר ynet בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully