וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינוי בלתי צפוי: סוכן השחקנים מאיר קוטלר ישמש כמשנה למנכ"ל רשת

עודכן לאחרונה: 8.5.2022 / 14:23

מאיר קוטלר יתמנה למשנה למנכ"ל רשת 13 - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. קוטלר הוא ממנהלי היוצרים הגדולים בישראל. המינוי מעלה חשש לניגוד עניינים שקוטלר יימצא בו כסוכן טאלנטים, ומצד שני כסמנכ"ל תוכן שעובד מולם. רשת: קוטלר יעביר את חלקו בסוכנות

המינוי מעלה סימן שאלה בהקשר ניגוד הענינים שקוטלר נמצא בו. מצד אחד סוכן שחקנים, ואמנים ומצד שני סמנכ"ל תוכן שעובד מולם

סוכן השחקנים והאומנים מאיר קוטלר מתמנה למשנה למנכ"ל רשת 13 - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. קוטלר הוא ממנהלי היוצרים והטאלנטים הגדולים בישראל ומי שייסד את אחת מסוכנויות ייצוג וניהול יוצרים ואמנים מהגדולות בארץ. ברשת אמרו היום לוואלה! ברנז'ה כי "לאורך השנים, ביסס קוטלר קשרים עמוקים וענפים עם יוצרים וטאלנטים מובילים, בתי הפקה וגופי שידור, ונחשב לאחת מהדמויות המעורבות והמשפיעות בתעשיית התרבות הישראלית".

זרוע התוכן בארץ ובחו"ל הינה זרוע חדשה ברשת 13. "יעודה ומטרתה להעמיק את היצירה המקורית בארץ ולהוות בית חם ליוצרים, תוך שיתוף פעולה מלא והידוק הקשר של רשת 13 עם שותפיה - קבוצת דיסקברי ו-וורנר מדיה המובילות את מותגי +CNN, HBO, HBO וקבוצת Access Media ו-Entertainment", אומרים בחברה.

המינוי מעלה סימן שאלה בהקשר ניגוד העניינים שקוטלר נמצא בו. מצד אחד סוכן שחקנים, ואמנים - ומצד שני סמנכ"ל תוכן שעובד מולם. כך לדוגמה, לפי אתר הסוכנות שלו, הוא מייצג כרגע לא מעט טאלנטים של המתחרה קשת 12, בהם עידו רוזנבלום ואחרים. ברשת 13 מדגישים מנגד, כי אין ניגוד עניינים שכן קוטלר מעביר את חלקו בסוכנות לבעלות מלאה של השותפה שלו עו"ד אביטל כרמון. עוד אומרים ברשת כי התהליך מפוקח ומלווה על ידי המחלקה המשפטית של רשת.

מאיר קוטלר בהופעה של ליאור שליין בצוותא תל אביב, 21.2.2021. ראובן קסטרו
מאיר קוטלר בהופעה של ליאור שליין בצוותא תל אביב, 21.2.2021/ראובן קסטרו

קוטלר למעשה יחליף את עמי גלאם, סמנכ"ל התכניות של רשת 13, שבשבוע שעבר הודיע על סיום תפקידו. גלאם צפוי לעזוב את החברה בעוד כחודשיים, לאחר כשנתיים וחצי בתפקיד. זו הקדנציה השנייה של גלאם ברשת 13, כאשר הוא עזב את רשת במיזוג רשת - עשר, אבל נשאר כפרויקטור של "האח הגדול", והתבקש לחזור לפני שנתיים וחודשיים. בהקשר זה יצוין כי כיום מוטי בר זיו משמש כמשנה למנכ"ל רשת, ולא ברור בשלב זה האם מדובר בחלק משינוי ארגוני כולל המתוכנן בחברה.

בהקשר זה יצוין כי גם מנכ"ל רשת 13 יורם אלטמן נמצא בתפקיד באופן זמני, זאת עם החלטת יו"ר דירקטוריון רשת נדב טופולסקי לשכור את שירותי חברת איתור הבכירים הבינ"ל סוואנה, למציאת מחליף למנכ"ל אבי בן טל שפרש לאחרונה.

ברשת 13 אישרו את הפרטים. יורם אלטמן מנכ"ל רשת 13 מסר: "אני שמח שמאיר נעתר לבקשתי להצטרף לצוות הניהול הבכיר של רשת 13 וקיבל על עצמו את ניהול זרוע התוכן בארץ ובחו"ל. עבודה רבה ואתגרים רבים לפנינו. שימור וחיזוק מערכת היחסים של רשת 13 עם יוצרים, טאלנטים וחברות הפקה הם בעיניי בעלי חשיבות עליונה. אני בטוח כי ניסיונו העשיר של מאיר, מעורבותו ומחויבותו העמוקה לקידום יצירה ישראלית הינם נכסים שיובילו את העשייה והיצירה ברשת 13 לאפיקים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully