וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א נגד ערוץ הספורט: טייק 2

26.6.2023 / 10:49

לאחר סערת פרשת מוטי פשכצקי נשלח שוב מכתב מכיוון קרית שלום לאנשי הערוץ. הפעם במישור הפרטי, כשבא כוח המועדון מורן מאירי דורש פיצוי של יותר מ-150 אלף שקל מהמגישים נדב צנציפר ורז זהבי: "קמפיין שנועד להציג באור שלילי"

רז זהבי. שלומי גבאי
שוב בלב הסערה. רז זהבי/שלומי גבאי

לפני ארבעה חודשים סערו הרוחות בעולם הכדורגל, כשמועדון הכדורגל של מכבי תל אביב דרש להזיז את כתב ערוץ הספורט מוטי פשכצקי מסיקור הקבוצה. זאת, לאחר תכתובת שבה נחשף, לכאורה, כי פשכצקי הסית אוהדים למחות נגד הקבוצה. העיתונאי שלח מכתב איום בתביעה לדביר דרעי, נציג ארגון "אחים לסמל" שחשף את ההתכתבות, אולם הוסט מהסיקור. כעת מגיע פרק ב' בין הצדדים, ושוב מגיע עימות, כשהפעם מדובר במהלך של בא כוח המועדון, עו"ד מורן מאירי, כנגד שני מגישי תכנית הרדיו של הערוץ "חמש באוויר", נדב צנציפר ורז זהבי.

במכתב התראה לפני תביעה ששלח עו"ד רז בן דור ממשרדו של מאירי לצנציפר וזהבי, נטען כי "מזה זמן מתנהל על ידכם קמפיין מסרים שיטתי ושקרי כנגד עו"ד מאירי, שנועד להציגו כמי שמשפיע שלא כדין על פעולות הנעשות בהתאחדות לכדורגל ועל ההחלטות המקצועיות במכבי ת"א... במסגרת הקמפיין, מועלות על ידכם כלפי עו"ד מאירי "רמיזות" ולעתים אף אמירות מפורשות, המייחסות לו החלטות שהתקבלו על ידי גורמים אחרים בהתאחדות, לעתים על ידי ועדות או פורומים הפועלים בה - ועוד. דברים דומים פורסמו גם ביחס לאחריותו המקצועית, כביכול, לנעשה במכבי ת"א... קמפיין זה המתנהל בעיקר בתוכנית הרדיו המשודרת על ידכם, נועד בבירור להציג את עו"ד מאירי באור שלילי, כמי ש-"מושך בחוטים" בהתאחדות לכדורגל, שלא כדין ובאופן לא הולם, כמי שעוסק בעניינים שלא לו, כמי שממנה מקורבים לתפקידים שונים בהתאחדות וחותר תחת אחרים, וכיוצא באלו הכפשות".

בהמשך טוען עו"ד בן דור כי "לאור תוכן הפרסום ונסיבות הענין, לרבות פרס ומים קודמים שבוצעו על ידכם או על ידי מי מכם - ולאור הקו המערכתי השלילי בערוץ הספורט כלפי עו"ד מאירי ומכבי ת"א שהוא מזוהה עמה ומחלוקות שהתגלעו עם ערוץ הספורט בהקשר זה - ברור כי הדברים פורסמו על ידכם בכוונה לפגוע בעו"ד מאירי ומתעורר חשש וחשד כי הדברים אף 'מוכתבים מלמעלה'".

במכתב תובע עו"ד מאירי סכום של כ-157 אלף שקל, תיקון והתנצלות.

מורן מאירי. ברני ארדוב
מורן מאירי/ברני ארדוב

זו אינה הפעם הראשונה שבה צנציפר וזהבי מסתבכים. רק לפני כשבועיים "דרש" זהבי ממאמן נבחרת הנוער אופיר חיים להפסיק לעסוק בבנו, הנמצא על הרצף האוטיסטי. "אל תאבדו שליטה ואל תיראו פתטיים", אמר, "למחזר אחרי כל משחק, למחזר ולמחזר, בואו נתקדם קצת. עוד פעם עם הסיפור האישי של אופיר חיים? כמה אפשר? כל הזמן להבליט את זה ולהראות ולצלם. להראות כל הזמן את השיחות (בין אופיר ובנו, ד"ו), זה כבר מוצה, תחשבו קדימה. יש גם קטע ספורטיבי, אי אפשר להיצמד רק לזה. יש מה שנקרא קצת גבולות, זו נבחרת כדורגל".

צנציפר והערוץ נאלצו בדצמבר לשלם למאמן רן בן שמעון 25 אלף שקל. זאת, לאחר שבמסגרת התכנית כינה המגיש את בן שמעון "אפס" מספר פעמים.

תגובת ערוץ הספורט טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully