וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהנעשה בידיעות: משולם מבקש להביא את סגנו מהרדיו, העורך הכלכלי עזב

עודכן לאחרונה: 6.2.2024 / 14:25

שדרת עריכת ידיעות אחרונות המתחדשת מקבלת פנים: כחלק מהליך איחוד המערכות, המבנה הארגוני יכלול "חטיבה כלכלית מאוחדת" - בראשה עתיד לעמוד רועי כץ. בינתיים, נמשך גל הפיטורים בעיתון, לצד פרישות מרצון

עורך-העל של ידיעות אחרונות אבי משולם מבקש להביא לקבוצה את סגנו לשעבר מרדיו תל אביב רועי כץ - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. כץ שימש במשך עשור כסמנכ"ל התוכן של רדיו תל אביב תחת משולם. בנוסף, הוא מגיש הרצועות הכלכליות בערוץ כנסת (המדד). בין לבין הוא גם מרצה לעיתונות ורדיו באוניברסיטת רייכמן.

במידה והמו"מ עם כץ יסתייע, הוא עתיד לשמש כעורך על של חטיבת הכלכלה הקבוצה ולחלוש על נושאי התחבורה, הדיגיטל והכלכלה של העיתון ואתר ynet, זאת לצד עיתון כלכליסט, שימשיך להוות את ליבת סיקור הכלכלה של הקבוצה. המינוי מגיע על רקע מהלך איחוד המערכות בין עיתון ידיעות אחרונות לאתר ynet, שאותו מוביל משולם, מהלך שכולל פיטורי עשרות עובדים ולמחאה משמעותית בחברה. ההערכה היא כי עד כ-25 עובדים בקבוצה קיבלו את הצעת ההנהלה לפרישה מרצון. בצל המהלך, העורך הכלכלי הנוכחי של אתר ynet צחי שדה, פרש מהקבוצה.

במסגרת איחוד המערכות, עורך ynet גידו רן הפך לאחרונה לעורך החדשות בקבוצת ידיעות כולה וירדן ביטרן מונתה לתפקיד ראש מערכת החדשות תחתיו. במקביל, עורכת מוסף "7 לילות" דפני ליסבונה מונתה לתפקיד ראש חטיבת התרבות והבידור של הקבוצה.

אבי משולם. יח"צ,
אבי משולם/יח"צ

בצל הגיוס, גם תמונת הקיצוצים בידיעות אחרונות הולכת ומתבהרת: לפני כחודש פורסם כי מגזין הבריאות "מנטה" הוותיק עתיד להיסגר, וללכת בדרכם של שאר מגזיני הקבוצה. נזכיר: בשנים האחרונות נסגרו בזה אחר זה קרוב לעשרה מגזינים שהיו בבעלות הקבוצה, ביניהם ירחון הגברים "בלייזר", השבועון לנוער "ראש אחד" שפעל במשך כ-30 שנה ושבועון הבידור "פנאי פלוס".

גם מיזם הרדיו של הקבוצה "רדיו ynet", אשר על כוונת סגירתו דווח בעבר בהרחבה בוואלה! ברנז'ה, סוגר רשמית את שעריו במסגרת הקיצוץ.

בהמשך נחשף בוואלה! ברנז'ה כי הנהלת ידיעות אחרונות מבקשת לפטר גם כשליש מכוח האדם ברשת המקומונים "ידיעות תקשורת", זאת בנוסף לעשרות העובדים שצפויים לקבל זימונים לשימוע משורות עיתון האם ידיעות אחרונות ואתר ynet. בעקבות החלטת ההנהלה, ברשת הוכרז על סכסוך עבודה. המשמעות היא שכבר כיום העובדים יכולים לנקוט בצעדים ארגוניים, במידה והמו"מ שצפוי להתקיים עם הנהלת החברה לא יצלח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully