וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוורת של מלול: עידו איינבינדר מונה לסמנכ"ל הפיתוח של i24NEWS

עודכן לאחרונה: 17.4.2024 / 14:48

איינבינדר, לשעבר סמנכ"ל משאבי אנוש ומטה בחדשות 13 וראש אגף משאבי אנוש בכאן 11, מצטרף ל-i24NEWS ויהיה אמון על פיתוח ארגוני וסנכרון הערוץ החדש בעברית והערוצים הבינ"ל

עידו איינבינדר, i24news. יורי סקוירסקי,
עידו איינבינדר, i24news/יורי סקוירסקי

עידו איינבינדר מונה לסמנכ"ל הפיתוח הארגוני של קבוצת i24NEWS, כך נודע לוואלה ברנז'ה. איינבינדר היה בצוות ההקמה של תאגיד השידור הציבורי כאן 11 כראש אגף משאבי אנוש. בשנת 2019 עזב את כאן והצטרף לחדשות 13 כסמנכ"ל משאבי אנוש ומטה, תפקיד אותו מילא במשך למעלה משנתיים. בשלוש השנים האחרונות איינבינדר ניהל משרד ייעוץ בלוס אנג'לס שהתמחה במיזוג תחנות טלוויזיה מקומיות ורשתות גדולות באמריקה.

הבעלים בחובות והשוק רווי: אז מה מסתתר מאחורי ערוץ החדשות בעברית של פטריק דרהי?

במסגרת תפקידו ב-i24NEWS, איינבינדר יהיה אחראי על פיתוח ארגוני וחיבור ערוצי הרשת, בהם הערוץ החדש בעברית שמוקם בימים אלו. ל-i24NEWS שלושה ערוצים, בשלושה אפיקים: אנגלית, צרפתית וערבית, אשר פועלים משנת 2013. בחודשים האחרונים עובדים ב-i24NEWS על השקת הערוץ הרביעי, בשפה העברית, ערוץ שנבנה בהתאמה לקהל הישראלי ויהיה למעשה ערוץ החדשות הראשון בישראל, שישדר 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. הערוץ החדש צפוי לעלות לאוויר בתקופה הקרובה, תחילה בשירות הסטרימינג של HOT.

בשבועות האחרונים ממשיכים לאייש בערוץ הנבנה את המערכת, תוך התמקדות בעיקר באנשי חדשות 13. הסיבה: למנכ"ל הערוץ ישראל טויטו היכרות עם אנשי הערוץ, שכן בתפקידו הקודם שימש כמנכ"ל חדשות 13. בנוסף, בחדשות 13 עתידים להתרחש בקרוב קיצוצים, ובערוץ מתקשים לתת הצעות נגדיות לכתבים שמקבלים הצעות מהערוץ החדש.

בין היתר איישו בשבועות האחרונים בערוץ את שדרת העריכה הבכירה: מנהל התוכניות של חדשות כאן 11 ניר קינן הצטרף כעורך המהדורה המרכזית ואהד ארבל שערך בשנה האחרונה את מהדורת "שישי" ברשת 13 כמנהל פיתוח. בימים האחרונים גיבשו בערוץ גם את דסק החוץ בעברית: יאנה סוריאדנה תעמוד בראשו, אואן אלתרמן ישמש כתב דסק אמריקה, סיריל עמר כתב דסק אירופה והעולם היהודי, ובנג'מין פטרובר יהיה כתב i24NEWS בפריז.

עידו איינבינדר מסר: "שמח להצטרף למשפחת i24NEWS בתקופה מאתגרת לנו כערוץ חדשות ולחברה הישראלית בכלל. אני בטוח ששילוב הכוחות של הצוותים יניב תוצר חדשותי מעולה, אשר יהפוך את i24NEWS לשחקן משמעותי בישראל ויעצים את התכנים שהרשת מציעה לצופיה ברחבי העולם".

פרנק מלול, מנכ"ל i24NEWS: "הצלחת הערוץ החדש בעברית תבוא מהצלחת הערוצים הבינלאומיים של i24NEWS ולהפך. אני בטוח ביכולות של עידו איינבינדר לבסס תהליכים בחברה שייצרו הרמוניה וסינרגיה בין ערוצי i24NEWS. אני מאחל לעידו בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully