וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 חודשים להשקה: טלי בן עובדיה החליטה לעזוב את "רלוונט"

עודכן לאחרונה: 30.6.2024 / 19:41

פחות משנתים מאז שהחלה לעבוד על המיזם, העורכת הראשית של "רלוונט" תסיים את עבודתה. ברקע: נתוני צפייה מאכזבים בטלוויזיה והצעה שעומדת על השולחן של הבעלים ניר צוק לרכוש את רשת 13

טלי בן עובדיה. צילום מסך, צילום מסך
טלי בן עובדיה/צילום מסך, צילום מסך

8 חודשים בלבד לאחר שעלה לאוויר, העורכת הראשית של מיזם "רלוונט" טלי בן עובדיה החליטה לעזוב את האתר - כך נודע לוואלה ברנז'ה. בן עובדיה הצטרפה להקמת המיזם לפני למעלה משנה. למיזם חבר גם איש הטלוויזיה ליאור שליין, שבמשך תקופה ארוכה חיפש בית לתכנים הסאטיריים שהיה רגיל לשדר ולהפיק בעצמו. בראש הארגון הוצב איש העסקים מודי פרידמן, ממייסדי קשת ובעברו מנכ"ל ערוץ 10, ובתפקיד ראשי המערכת הוצבו בן עובדיה, ממקימות חברות החדשות של ערוץ 2 ו־10, ושילה דה־בר, לשעבר עורך ידיעות אחרונות. לשניים הראשונים קילומטרז' מכובד בהקמת גופי תקשורת, אלא שמדובר בגופים שקמו לפני זמן רב, ותחת מפה תקשורתית שנראית כיום כפרה-היסטוריה.

חודשיים לאחר תחילת מלחמת חרבות ברזל הוחלט להקדים את השקת המיזם ולעלות לאוויר. שלושה חודשים לאחר מכן הוחלט להעלות את המיזם - שתחילה יועד להיות אינטרנטי בלבד - גם באפיק טלוויזיה ב-yes. המיזם השקיע בשנה האחרונה עשרות מיליוני שקלים שלפי הפרסומים עתידים לספק לו שקט תפעולי עד סוף שנת 2025, אולם ראשיו לא חשפו את היעדים הכלכליים או התוכניים שהציבו לעצמם. חצי שנה לאחר השקתו, נחשף בוואלה ברנז'ה כי נתוני הצפייה בו בטלוויזיה נמוכים (מאד) ביחס להשקעה.

ליאור שליין. רלוונט, צילום מסך
ליאור שליין/צילום מסך, רלוונט

לאחרונה פורסם כי בחודשים האחרונים הבעלים של רלוונט, המיליארדר, המייסד הישראלי של חברת הסייבר "פאלו אלטו נטוורקס" ניר צוק ניהל מגעים לרכישת ערוץ הטלוויזיה רשת 13 מידי בעל השליטה לן בלווטניק. בשלב הזה עדיין לא ברור מה יעלה בגורל אותם מגעים ואם אלו עדיין מתקיימים, אך שמו עלה שוב לאחרונה במסגרת מאבק עובדי חדשות 13 במינוי יוליה שמאלוב-ברקוביץ' למנכ"לית - כאופציה מועדפת על ידי העובדים. בוואלה ברנז'ה פורסם לאחרונה כי צוק אף נפגש עם מספר בכירים בחברת החדשות בהקשר זה.

טלי בן עובדיה אישרה את הפרטים. במכתב לעובדי רלוונט כתבה: "בימים הקרובים תעבור רלוונט לפורמט שונה ואני מרגישה מספיק בטוחה לשים אתכם ואת הכישרון הגדול שלכם על קו הזינוק. הפעם בלעדיי. מסע שהחל בחדר קטן ברחוב ויזל קרם עור וגידים והפך למה שרלוונט היום. קבוצה של אנשים חכמים עם אמירה נחישות וכישרון. אחרי לא מעט לבטים החלטתי שהגיע זמן פרידה. עוד אומר לכל אחד מכם מלות תודה אישיות. בטוחה שתתנו בראש. תשפיעו על המציאות ותעשו טוב. המון הצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully