וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש הנצפות: איזה כתבות אהבתם בוואלה! ברנז'ה ב-2013?

31.12.2013 / 17:31

הפאדיחות של מאקו בפרשת אייל גולן או אלו של חדשות 2 שהבטיחו את מהדורת האתמול? עמנואל רוזן או אבי ניר? אלו ועוד, היו בראש טבלאות הטראפיק שלנו השנה. ומי במקום הראשון?

במקום החמישי: מאקו הפר צו איסור פרסום וחשף את אייל גולן

אחד השיאים ששברה פרשת אייל גולן נגע לרמות הגיחוך חסרות התקדים שהתלוו למושג הארכאי "צו איסור פרסום". דקות לאחר חשיפת הפרשה בחדשות 2 כבר ידע כל מי שיש לו מכר בתקשורת באיזה זמר מדובר, ויום לאחר מכן כבר ידע את הפרטים כל מי שיש לו ספק אינטרנט. לתקשורת הממוסדת נותר רק להתנצל שוב ושוב בפני הצופים ("אנחנו עדיין לא יכולים להגיד", היה ביטוי השגור) ולהיזהר שלא לפלוט את השם בטעות. אבל הוא נפלט, גם למגישי הטלוויזיה וגם לעורכים באתרי האינטרנט. צילום המסך של אתר "מאקו" שבו התיאור האינפורמטי לתמונה הראשית "אייל גולן מטושטש" הביך את עורכי האתר, ומבוכתם הפכה לאייטם החמישי הנצפה ביותר אצלנו השנה.

לכתבה

במקום הרביעי: אבי ניר מציג - לאן הלך האקס פקטור

השנה החולפת הייתה שנה טובה מאוד עבור זכיינית ערוץ 2 קשת, אבל על הטו?ב הזה העיבה עננה בדמות שנה טובה במיוחד למתחרה מבית, רשת. אם בשנים קודמות שלטה קשת ללא עוררין בטבלאות הרייטינג, השנה השתלטה לה רשת על מחצית מהמקומות בטבלה השנתית - והציגה צמיחה שנתית גבוהה פי כמה וכמה. טור דעה של עורך וואלה! ברנז'ה דוד ורטהיים שנגע בדינמיקה המשתנה בין הזכייניות, הפך לאייטם הרביעי הנצפה ביותר.

לכתבה

במקום השלישי: "להדיח את אייל גולן ומשה פרץ מהריאליטי"

גם השנה המשיכו תכניות הריאליטי לעורר סערות, חלקן היו סערות חברתיות וחלקן גבלו בפלילים. כאשר שני הטאלנטים של התכניות המובילות "הכוכב הבא" ו"אקס פקטור", אחד ממסך רשת ואחד ממסך קשת, הפכו חשודים בהעלמות מס - קפצה התנועה לאיכות השלטון על המציאה ודרשה באופן מיידי את הדחתם מהמסך. לפחות באחד המקרים קיבלה התנועה את מבוקשה - כאשר כבו המצלמות על אייל גולן. השאר היסטוריה.

לכתבה

במקום השני: הכל נשאר במשפחה - טלי רוזן מצטרפת לחדשות 10

החודש הוא חודש אפריל, וקריאה של תא העיתונאיות לנשות תקשורת להתלונן על "בכיר" שהטריד מינית מתגלגלת לכדי הדחתו מחדשות 10 של עמנואל רוזן ופיתחה בחקירה פלילית נגדו. בין אינספור הדיווחים והפרשנויות על הפרשה דווקא פיסת מידע מכיוון אחר שהגיעה לידי וואלה! ברנז'ה, על כך שאשתו (כיום לשעבר) טלי רוזן מתחילה בשקט בשקט לעבוד במקום העבודה שממנו נבעט, הייתה האייטם הנצפה ביותר בכל הפרשה והשני הנצפה ביותר במדור בשנה החולפת.

לכתבה

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

במקום הראשון: מסכמים שנה של ביזוי נשים בתקשורת

התפוצצות פרשות פליליות, מינויים דרמטיים, סכסוכים מרים - מכל אלה היו השנה בשפע, ולכן מחמם את הלב לגלות שדווקא אייטם שיש מאחורי אג'נדה הוא הנצפה ביותר במדור בשנה החולפת. אם בשנה שעברה לאחר מבצע "עמוד ענן" בדקנו למה נעלמו הנשים ממשדרי החדשות, השנה התגלתה מגמה מדאיגה: כמות התלונות של צופים על ביזוי נשים בטלוויזיה שילשה את עצמה בתוך מספר שנים. העניין הרב באייטם מעיד, כנראה, על מודעו?ת גבוהה יותר של הקהל לנושא ועל החשיבות של שימור האלמנט הזה בביקורת התקשורת. גו גירל.

לכתבה

שני קטעי הווידאו שאהבתם השנה: דרוקר, והפאדיחות של חדשות 2

הם לא היו הנצפים ביותר במדור, אבל שני אייטמים נוספים בלטו במספר השיתופים וההקלקות שהם קיבלו מכם בשנה החולפת:

אף אחד לא אוהב שמדגישים את הפדיחות שלו, אבל כשבערוץ 2 נפתחה מהדורת החדשות במהדורת ישנות עם כותרות של אתמול - רק ההתנצלות המאופקת של יונית הייתה שווה את זה. גם היה לכם קשה שלא לנגן את קטע הווידאו שוב ושוב כדי לצפות בטעות הנדירה. שנאמר: טועים ומקליקים.

לכתבה

רגע אהוב נוסף התרחש כאשר דן מרגלית הגיע לאולפן וואלה! והתמסר כמרואיין לרביב דרוקר, שערך את המדור ליום אחד. העצמאות העיתונאית ב"ישראל היום", היחסים עם ביבי ושרה, חלקו בפרשת הרפז - מרגלית ענה על כל השאלות, והאולפן החדש של וואלה! נראה מעולה, תודה.

לכתבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully