וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד כאן: מנהלת כאן רשת ב שרון עמית פורשת מהתאגיד

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 7.3.2022 / 14:42

לאחר כשלושה עשורים בתפקידי מפתח בקול ישראל ובכאן רשת ב, שרון עמית, מנהלת כאן רשת ב הודיעה למנהליה על בקשתה לסיים את תפקידה ולפרוש מהתאגיד. בקרוב יוציאו בתאגיד מכרז לאיתור מחליפה

לאחר כשלושה עשורים בתפקידי מפתח בקול ישראל ובכאן רשת ב, שרון עמית, מנהלת כאן רשת ב הודיעה למנהליה על בקשתה לסיים את תפקידה ולפרוש מהתאגיד. עמית החליפה את עומר בן רובי ששימש כמנהל הראשון של כאן רשת ב, והייתה האישה הראשונה בתפקיד זה, ובקרוב יפרסם התאגיד מכרז לתפקיד.

עמית ניהלה את כאן רשת ב בשלוש השנים האחרונות והובילה את התחנה להישג לא מבוטל - מעבר להובלה על המתחרה הוותיקה גלי צה"ל, ובתקופתה כאן רשת ב היתה תחנת האקטואליה המואזנת ביותר בישראל ברוב המוחלט של שעות היום והלילה. עמית התחילה את עבודתה ברשות השידור שם מילאה שורה של תפקידי הפקה, עריכה וניהול. עם הקמת התאגיד היא מונתה למפיקה הראשית של כאן רשת ב וליוותה את תהליך הקמת התחנה תחת תאגיד השידור הישראלי.

אולפן כאן. מרים אלסטר, פלאש 90
אולפן כאן/פלאש 90, מרים אלסטר

שרון עמית: "אני נפרדת מביתי המקצועי זה כמעט שלושה עשורים ומחברי בכאן רשת ב. אני מלאת הערכה לעובדי התחנה על עבודה מקצועית, יום יומית וסיזיפית והרצון להיות ראשונים, מעודכנים, אמינים ומעניינים לטובת המאזינים. אני מודה לעושים במלאכה, על כך שגם בתקופתי כמנהלת כאן רשת ב, המשכנו להיות תחנת האקטואליה המובילה בישראל. מבקשת להודות לכל השותפים לדרך, בכאן רשת ב בפרט ובחטיבת החדשות ובתאגיד בכלל. תודה לברוך שי שהיה שם בכל רגע ורגע ולאילאיל שחר, שהצטרפה בהמשך והפכה לצלע משמעותית בעבודתי ביום יום".

מנהל חטיבת החדשות ברוך שי: "שרון היא מאבני היסוד של כאן רשת ב', עשתה כמעט כל תפקיד בתחנה, ממפיקה ועד המנהלת והעורכת האחראית. בשלוש שנותיה כמנהלת היא הובילה את התחנה לפסגות חדשות, רעננה פורמטים ותוכניות, שילבה קולות מגוונים תוך שמירה על עקרונות הברזל של כאן רשת ב' לעיתונות ביקורתית ושידור איכותי - והובילה תהליכים ניהוליים משמעותיים. אני שמח על חמש השנים שעבדתי לצדה ויחד איתה ומאחל לה הצלחה בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully