וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבוקר פרזנטור, בערב פאנליסט: ביסמוט בלב מחלוקת ב"אולפן שישי"

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 13.3.2022 / 15:56

בפרסומת שצפויה לעלות לקראת פסח, יגלם ביסמוט את עצמו כפאנליסט ב"אולפן שישי". בחברת החדשות מתלבטים האם להמשיך את השתתפותו בתוכנית

מחלוקת בחברת החדשות של ערוץ 12, בעיקר סביב תוכנית הדגל שלה "אולפן שישי", באשר להמשך השתתפותו של עורך "ישראל היום" לשעבר בועז ביסמוט בפאנל, זאת לאחר שנבחר להיות אחד הפרזנטורים של שופרסל.

בפרסומת שצפויה לעלות לקראת פסח, יגלם ביסמוט את עצמו כפאנליסט ב"אולפן שישי", כולל אמירות המזוהות איתו כמו "תן לי לסיים" וכו'. בקמפיין יהיו "דמויות בלתי אפשריות" נוספות, שימליצו על השירות. ביניהן איתן כבל, ניקי גולדשטיין, ננסי ברנדס וקורין גדעון. כל אחד מהם יצטלם במקום אחר, תוך שהוא או היא ממליצים על השירות.

לא כולם בחברת החדשות אוהבים את הרעיון, ולוואלה! ברנז'ה נודע כי בימים האחרונים התנהלה במערכת התוכנית מחלוקת של ממש, האם הוא יכול וצריך לשמש בה כחבר פאנל. נזכיר כי כפי שנחשף בוואלה! ברנז'ה, ביסמוט עתיד גם לשמש כמגיש תוכנית לייט נייט בקשת, ואולם פרטי התוכנית הזו טרם נסגרו, ועל קשת לא חלים כללי אתיקה דומים לאלו של אנשי חדשות ועיתונאים.

בועז ביסמנוט בקמפיין שופרסל. צילום מסך, צילום מסך
מעורך לפרזנטור/צילום מסך, צילום מסך

לרבים, השתתפותו של ביסמוט בקמפיין שופרסל הזכירה את תקרית הכלכלן שלמה מעוז מהתוכנית "לילה כלכלי" בערוץ עשר בזמנו. מעוז החל להשתתף בפרסומות לחברת הליסינג שלמה סיקסט, ובערוץ סיימו עמו את ההתקשרות.

בחדשות 12 בחרו שלא להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully