וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עזיבת העורכת והפיילוט המאכזב בטלוויזיה, ברלוונט משנים כיוון

עודכן לאחרונה: 11.8.2024 / 12:17

לוואלה ברנז'ה נודע כי תכני הווידאו של רלוונט ישולבו החל מהשבוע גם ב-ynet, כחלק משיתוף פעולה רחב בין שני הגופים. הנה הפרטים

ליאור שליין. רלוונט, צילום מסך
ליאור שליין/צילום מסך, רלוונט

כמעט שנה לאחר הקמתו, ברלוונט מנסים לייצר שיתופי פעולה בעולמות הדיגיטל לקידום תכני האתר. לוואלה ברנז'ה נודע כי תכני הווידאו המקוריים של רלוונט ישולבו החל מהשבוע גם ב-ynet, כחלק משיתוף פעולה רחב בין שני הגופים. במסגרת שיתוף הפעולה ynet יקדם את תכני הווידאו הקצרים של רלוונט בכתבות שיעלו באזור ייעודי בדף הבית וכן בנגן הווידאו הוורטיקלי באתר ובאפליקציה.

לפני כחודש נחשף בוואלה ברנז'ה כי עורכת המיזם מאז הקמתו טלי בן עובדיה, תפרוש מתפקידה. הפרישה נעשתה כשברקע שינוי ארגוני מהותי במסגרתו בוטלו מספר תוכניות בשידור הלינארי תוך החלטה אסטרטגית להתרכז מעתה בקידום תכניו בסושיאל.

את מיזם הווידיאו רלוונט הקימו היזם ניר צוק, מיסד פאלו אלטו ואנשי הטלוויזיה ליאור שליין ומודי פרידמן. תכני רלוונט כוללים סרטוני אקטואליה, כלכלה ותרבות, וכן פודקאסטים מצולמים. התכנים מופיעים במקביל גם באפליקציות רלוונט למכשירים ניידים ולטלוויזיות חכמות. מלבד שליין, שמגיש את תכני הסאטירה שלו, משתתפים בסרטוני רלוונט גם עיתונאים, פרשנים ואנשי טלוויזיה, תרבות ואקדמיה ביניהם: עמנואל אלבז-פלפס, דניאל זילברשטיין, נועה זילברמן, איציק שאשו, שאנן סטריט, אבי שטרן, איתי צ'ישנבסקי, רנין בולוס, שלומי אלדר ואחרים.

ניר_צוק_מייסד_פאלו_אלטו_נטוורקס. מרק ישראל סלם,
ניר_צוק_מייסד_פאלו_אלטו_נטוורקס/מרק ישראל סלם

ההיסטוריה הקצרה של רלוונט בישראל כוללת לא מעט זגזוגים ופניות פרסה. חודשיים לאחר תחילת מלחמת חרבות ברזל הוחלט להקדים את השקת המיזם ולעלות לאוויר. שלושה חודשים לאחר מכן הוחלט להעלות את המיזם - שתחילה יועד להיות אינטרנטי בלבד - גם באפיק טלוויזיה ב-yes, ואולם לפי פרסום בוואלה ברנז'ה, נתוני הצפיה בו בטלוויזיה היו מאכזבים. כעת, כך נראה, מבינים באתר כי עיקר הכוח הפוטנציאלי שלו טמון בשיתופי פעולה עם שחקנים חזקים בעולמות הדיגיטל כדוגמת אתר ynet.

בחודשים האחרונים הבעלים של רלוונט צוק הוזכר גם בהקשר נוסף, כשניהל מגעים לרכישת ערוץ הטלוויזיה רשת 13 מידי בעל השליטה לן בלווטניק. בשלב הזה עדיין לא ברור מה יעלה בגורל אותם מגעים ואם אלו עדיין מתקיימים, אך שמו עלה שוב לאחרונה במסגרת מאבק עובדי חדשות 13 במינוי יוליה שמאלוב-ברקוביץ' למנכ"לית - כאופציה מועדפת על ידי העובדים. בוואלה ברנז'ה פורסם לאחרונה כי צוק אף נפגש עם מספר בכירים בחברת החדשות בהקשר זה.

גידו רן עורך ynet אישר את הפרטים ומסר: "שיתוף הפעולה עם רלוונט מדגיש את מחויבותנו להביא תוכן איכותי ומגוון לקהל הרחב של ynet. שילוב הווידאו הקצר והדינמי של רלוונט באתר ובאפליקציה שלנו יוסיף לעושר התכנים האקטואליים, בפורמט עדכני ונגיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully