וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של ברדוגו: בועז ביסמוט מצטרף לגלי צה"ל

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 5.4.2022 / 17:17

אחרי עזיבת ברדוגו, בגלי צה"ל גייסו את עורך ישראל היום עד לאחרונה לתחנה

העיתונאי בועז ביסמוט יגיש את התוכנית "מחשבות בע"מ" לצידו של משה שלונסקי מדי יום שישי ב-08:00 בגלי צה"ל - במקום יעקב ברדוגו שסיים לאחרונה את דרכו בתחנה הצבאית. ביסמוט היה העורך הראשי של העיתון "ישראל היום" ב-5 השנים האחרונות, וקודם לכן כיהן בעיתון במשך כעשור כפרשן בכיר וכעורך חדשות החוץ. בעבר היה שליח "ידיעות אחרונות" לפריז במשך 14 שנים, ובשנת 2017 הגיש את התוכנית "מה בוער" לצידו של רזי ברקאי.

כפי שנחשף בוואלה! ברנז'ה, ביסמוט הודח לאחרונה מישראל היום, אשר משנה בימים אלו פניו, ותחתו מונה מי שנמנה על צוות מייסדי העיתון עומר לחמנוביץ' כעורך ראשי.

ברדוגו עזב את גל"צ לאחר שממלאת מקום מפקדת התחנה גלית אלטשטיין החליטה לבטל את השתתפותו בתוכנית היומית לצד וילנסקי ולאחר שהוצעה לו רצועה חלופית. ברדוגו נחשב לתומך נתניהו ותוכניתו זכתה לפופולריות רבה, והייתה המואזנת ביותר בתחנה. בשבוע האחרון הוא הצטרף לתחנת הרדיו הימנית "גלי ישראל".

בועז ביסמוט. עמי שומן, אתר רשמי
בועז ביסמוט/אתר רשמי, עמי שומן

מ"מ מפקדת גלי צה"ל והעורכת הראשית, גלית אלטשטיין מסרה: "בועז ביסמוט הוא עיתונאי עתיר ניסיון, שיעשיר את ציבור המאזינים של גלי צה"ל בעולמות הידע והתוכן שאותם סיקר לעומק וערך לאורך השנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully