וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הפרסום בוואלה! ברנז'ה: ב-ynet החלו לאסוף תלונות נגד העורך הבכיר

עודכן לאחרונה: 2.5.2022 / 21:15

במייל שנשלח לעובדי ynet מוועד העיתונאים באתר, נכתב עוד כי נפתח בירור בנושא מול מחלקת משאבי אנוש בקבוצה - שכזכור הכחישה כי הגיע לידיה מידע אודות טענות עובדים. בתוך כך, לוואלה! ברנז'ה הגיעו עדויות נוספות הטוענות ליחס בלתי הולם

ועד עובדי ynet קורא לעובדי האתר לפנות לארגון ולהתלונן על העורך הבכיר סביבו התגבש רצף עדויות באשר להתנהגות שאינה נאותה - כפי שנחשף בוואלה! ברנז'ה.

"בימים האחרונים הופיעו בתקשורת ידיעות על התנהלות בלתי הולמת של בכיר בקבוצה, אשר פגעה בעובדים או עובדות הכפופים לו. ע"פ הידיעה, נפתח בירור בנושא מול מחלקת משאבי אנוש", נכתב במייל. "אנו מאמינים כי לכל אחד מכם ומכן בYnet מגיע לעבוד בסביבה בטוחה ומכבדת, נקיה מהתעמרות או ניצול לרעה של סמכות. ועד Ynet וצוות ארגון העיתונאים עומד לשירותכם בכל נושא הקשור לתנאי העבודה שלכם".

במייל מציין הוועד כי ניתן לפנות באופן דיסקרטי לאחד מחברי הוועד או לרכז האיגוד המקצועי המלווה את עיתונאי הקבוצה, "על מנת להבטיח כי אירועים מסוג זה יטופלו באופן יסודי, מקיף ושקוף".

בתוך כך, מאז הפרסום אתמול (ראשון), לוואלה! ברנז'ה הגיעו עדויות נוספות הטוענות ליחס בלתי הולם מצד אותו עורך.

בית ידיעות אחרונות בראשון לציון. ראובן קסטרו
בית ידיעות אחרונות בראשון לציון/ראובן קסטרו

העורך שצעק, הטוקבט שנמחק

כזכור, אתמול פורסם בוואלה! ברנז'ה על תקרית חריגה בה מעורב אחד העורכים הבכירים בה. במסגרת התקרית - שאינה נושאת אופי מיני, אך בהחלט חריגה ומשונה - פעל העורך מול עובדת אחת או יותר באופן שהוביל להעברת המידע למחלקת כוח האדם בקבוצה בבקשה לפתיחה בבירור. בימים אלו בהנהלת הקבוצה לוחצים על העובדות הרלוונטיות להגיש תלונה באופן רשמי - ואלו מטבע הדברים חוששות.

התקרית איננה ניצבת בחלל ריק. לוואלה! ברנז'ה נודע כי בשבועות האחרונים הגיעו לידי הנהלת הקבוצה עדויות באשר ליחס אותו הם מקבלים מאותו עורך, וטענות נוספות עלו גם משאלוני הערכה שמילאו העובדים. חלקן טענו ל"אווירה שאינה מכבדת" ואחרות ל"צעקות, השפלות ואף להתעמרות". בהנהלת העיתון מודעים לטענות, וגם במקרה זה ביקשו מהעובדים להתלונן באופן רשמי.

במקביל לכל אלו, בימים האחרונים נמחק מתוך מערכת האתר טוקבק ארוך המפרט טענות אנונימיות להתעמרות כנגד אותו עורך. בין היתר נכתב בטוקבק אודות העורך כי הוא "בוס מאיים וכוחני" וכי במידה ובהנהלה לא יתייחסו לטענות, יפורסמו "צילומי מסך של איומים וניבולי פה על עובדים". בקבוצה מודעים גם לכך.

במחלקת כוח האדם של הקבוצה הכחישו את הדברים. בידיעות אחרונות בחרו שלא להגיב.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully