קוקה קולה משיקה פנטה מלון
ההשקה תלווה בקמפיין שהופק באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס בעלות של כ-3 מיליון שקל
ההשקה תלווה בקמפיין שהופק באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס בעלות של כ-3 מיליון שקל
סופיה גיורגיו תככב בקמפיין פלייבוי ישראל שיעלה בחודש הבא בהיקף של מיליון דולר
באומן-בר-ריבנאי ואדלר-חומסקי ירדו ב-11% ו-10% בהתאמה במחצית הראשונה של 2006. מקאן אריקסון גדל ב-9%
ספגו את מירב הירידות בהיקף פעילות הפרסום בינואר-יוני 2006. משרד נוסף שבולט בירידות שלו הוא ראובני-פרידן
מניתוח של יפעת בקרת פרסום עולה כי יוניליוור צמצמה ההשקעות בפרסום ב-55%. סלקום ופלאפון צימצמו את תקציבי הפרסום
מדובר בסדרת משקאות יוגורט מועשרים באומגה 3. הסדרה החדשה פותחה במשך כשנה בהשקעה של כ-300 אלף דולר
במסגרת המבצע, טמפו תחלק שוברים בסך 50 שקל לקנייה באירוקה בנוסף להגרלת משקפי שמש
בעקבות המצב הבטחוני החליטו בפלאפון להביע סולידריות ולדחות את אירועי "העיר האדומה" באילת עד יעבור זעם
סמנכ"ל השיווק: להחלטה לצאת למכרז אין קשר לבדיקת מבקר המדינה את אופי ההתקשרות של גופים ציבורים עם משרדי הפרסום
כפר המוזיקה של קוקה קולה יידחה. המשטרה סגרה את פסטיבל ארמונות בחול בחיפה, פסטיבל עיר הבירה בת"א יידחה גם הוא
בפסטיבל תציג טמפו את כל מותגי הבירה אותם היא מייצגת עם דגש כמובן לבירה גולדסטאר
המשרד יקבל לאחר 4 שנים של הפסקה את תקציב לשכת התיירות הקפריסאית. בנוסף, תקציב חדש של "מרפאות מומחים לבריאות הפה"
החברה השקיעה 600 אלף שקל בקמפיין שיעלה למשך שבועיים בערוץ 2
מעלה קמפיין עיתונות ושלטי חוצות בהיקף של 2.5 מיליון שקל ומבטיחה מחירים זולים ב-20% לעומת המתחרים
הקמפיין, יעלה באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע ויכלול סרטון טלוויזיה, מודעות בעיתונות ושילוט חוצות
תשקיע 1.2 מיליון שקל בקמפיין לרגל השקת עיצוב מחודש לבקבוקים בסדרת המיצים הסחוטים
תקבל 40 אלף דולר לעונה. תחליף את מור קציר ששימשה כפרזנטורית המותג בשתי העונות האחרונות
את הקמפיין בהיקף של 150 אלף דולר מוביל אלוף העולם בגלישת גלים מיק פנינג
תערוך סדרת חופשות בריאות בשיתוף רשת מלונות "פתאל" ובחסות בירה נשר
יצאה בקמפיין בהפקת JWT במסגרתו חילקה ל-3,000 אנשי עסקים ערכת תה
הקמפיין בהיקף של מיליון שקל יקדם מבצע ללקוחות שיטוסו עם מכשיר הפלאפון לחו"ל
הקמפיין, שמופק באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן יכלול בערוצים 2 ו-10
החוזה העומד על עשרות מיליוני שקלים בשנה עם משרדי הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי ובאומן בר ריבנאי מסתיים בסוף השנה
הרשת ממתגת עצמה מחדש בהשקעה של 2.5 מיליון שקל, מרעננת את הלוגו ומשפצת את אולמות התצוגה
הקמפיין שיימשך 3 חודשים יעלה באמצעות באומן בר ריבנאי בהיקף של מיליון שקל
לרגל התחלת המיזוג בין החברות, הן יוצאות בקמפיין ומבצע לגיוס מנויים
הקמפיין יעלה במחצית חודש יולי, למשך חודש ימים, באמצעות משרד הפרסום "אריאלי פובליסיס"
הסניף הראשון של הרשת הוקם בירושלים ב-1994. כיום יש לה 75 סניפים ברחבי הארץ, סניף בניו יורק ובקרוב מאוד סניף בטורונטו
חברת ההפקות תפתח בית ספר לאמנות הפרומואים והמיתוג הוויזואלי בו ינחו אנשי מקצוע מובילים בתחום
מדובר במתחם של 15 אולמות קולנוע בקניון איילון ברמת גן. בהקמת הקומפלקס הושקעו כ-20 מיליון דולר
עד כה טופל תקציב הפרסום של איתוראן בידי ראובני-פרידן, והוא היה תקציב קטן יחסית שלא הושקעו בו תקציבים משמעותיים
הקמפיין יעלה לאוויר באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן ובהשקעה של 6 מיליון שקל
הקמפיין יעלה באמצעות גיתם בטלוויזיה, עיתונות ארצית, אינסרטים בעיתונות, אינטרנט ופוסטרים בנקודות המכירה
מסקר איגוד המפרסמים עולה כי האינטרנט יהיה המדיום השני בגודלו בקיץ הקרוב בכל הקשור להשקעות בפרסום
מהסקר שנערך לקראת אירוע האריה השואג עולה כי 53% נוהגים לטפח עיתונות מקומית גם אם היא קטנה