שלטי הפרסום חוזרים לנתיבי איילון
הכנסת אישרה בקריאה שלישית חוק המבטל את איסור הצבת השלטים, למרות טענות המשטרה, כי מאז שהוסרו חלה ירידה דרסטית במספר התאונות
הכנסת אישרה בקריאה שלישית חוק המבטל את איסור הצבת השלטים, למרות טענות המשטרה, כי מאז שהוסרו חלה ירידה דרסטית במספר התאונות
טמפו השקיעה בהשקה 600 אלף דולר ויצאה בקמפיין בכיכובו של משה דץ. למרות זאת, המוצר לא הצליח לתפוס יותר מ-2% משוק הבירות
12 משרדי פרסום מובילים רכשו את טופסי המכרז למותגי הטוטו והווינר. התקציבים בשווי כולל של 30 מיליון שקל, יחולקו בין שני משרדים
הקמפיין ניבנה על בסיס ציורו של האמן האוטיסט סטיבן ווילטשייר, שביקר לאחרונה בבירה וצייר אותה ממעוף ציפור
החשיפה הממוצעת לעיתון עומדת על 20%. ידיעות ואחרונות ומעריב רושמים ירידה לעומת הסקר אשתקד, הארץ עולה
פייסבוק חסמה את הפרופיל של חברת אידיאולוג'יק. הסיבה שסיפקה פייסבוק לחסימה: "שימוש יתר"
למרות התנגדות המשטרה ומשרד התחבורה אישרה ועדת הכלכלה להצבעה את חוק השילוט שיזמו הח"כים מרציאנו וחסון
לראשונה באיגוד חברות הפרסום: כל חבר הנהלה ישא תפקיד האחראי על תחום מסוים מפעילות האיגוד. היום התכנס האיגוד לישיבה ראשונה בראשות רמי שלמור
הסוכנת מודיעה שדנקר עומד להתמקד בעשייה אמנותית. חבל, מחקרים מוכיחים כי דוגמנות טובה לנפש
ינהל את מערך התקשורת, המחקר והפרסום של סיעת תל אביב 1 לקראת הבחירות למועצת העירייה בנובמבר הקרוב
מדד יפעת חזר ובו דרוג מאוחד לתקציבי האינטרקטיב והאופליין. החדשות הטובות: חציון של גדילה למשרדי הפרסום
לא רק בגלל השם, אבל גם. חברת המדפסות brother מעוניינת להעניק חסות לתכנית "האח הגדול" של קשת
מנורה מבטחים חתמה על חוזה אימוץ עם צמד הטניסאים לתקופה של שנה. היקפו של החוזה על פי הערכות מגיע לכ-100 אלף דולר
רני רהב הוא יחצ"ן, שלעולם ייצג עמדות של אחרים. הופעתו ב"מועצת החכמים" היא עוד פתחון פה מגויס של הון-שלטון במסווה דעה לגיטימית. מאיה מרלוב משיקה
מוחקים את משרד הפרסום מהבורסה בפרמיה של 60%. היום עומד שווי המשרד על 145 מיליון שקל - נפילה של 45% מאז נובמבר
פורום חוצות השילוט פנה לשר לביטחון פנים בטענה ששוטר הטעה במכוון את ועדת הכלכלה בדיון על השפעת השילוט על תאונות הדרכים
מעבודה עברית לכפר המוזיקה, מהפלהרמונית למופעי מחול - החברות הגדולות משקיעות סכומי עתק במימון מופעי תרבות. למי זה טוב?
הרשת נרכשה באחרונה על ידי סטימצקי. מנכ"ל סטימצקי: חיזוק תחום המוסיקה ברשת סטימצקי יחזק את המותג כמוביל תרבות בישראל
נבחר צוות הנהלה חדש לאיגוד חברות הפרסום. במקביל נמשכים המגעים עם יפעת בנוגע לדירוג משרדי הפרסום
כוכבי המחזמר HIGH SCHOOL MUSICAL יתלבשו בבגדי רשת קסטרו. שווי ההשקעה בפעילות השת"פ 200 אלף שקל
נציגי לפ"מ הופיעו היום בועדת הכלכלה של הכנסת בעקבות תלונה של חבר הכנסת אחמד טיבי כי החברה מקפחת קמפיינים בערבית